09:55 0

Luahan Hati Along Cham Setelah Jalor Tersingkir MLM 2014


Luahan Hati Along Cham Setelah Jalor Tersingkir MLM 2014

Jalor yang terdiri dari Rahim, Along dan Joey merupakan kumpulan yang tersingkir dari Maharaja Lawak Mega pada minggu ke 9 walaupun di awal rancangan mereka mendahului menerusi undian peminat.

Menerusi tema 'seram' Jalor dilihat gagal menarik perhatian penonton apabila punchline yang diberikan tidak mengena.

Juri Jalaluddin Hassan hanya memberikan 2 bintang sahaja kepada kumpulan Jalor sesuai dengan persembahan Jalor yang hambar.

Ini ucapan dari Along Cham setelah terkeluar:

Syukur Alhamdulillah..walaupun hanya 9 minggu..tapi bnyk pengalaman yg wa dpt belajar di pentas maharajalawakmega yg cukup besor nieh..

maceh very much to our big brotha rahim r2 sebab lu BERANI setup team jalor ni..maceh jugak sbb lu selalu bg kata2 yg positif pada wa..wa bangga sbb ade brotha mcm lu yg x gheti2 putus asa..

buat semua fans iaitu jalorvengers jasamu amat dikenang..yang sponsor baju kami 27legacytiedye moga Allah murahkan rezeki kalian dan yang paling utama adalah official makeup kami iaitu jlo touch lu memang A+++ beb...

serta tidak dilupakan jugak buat tulang2 blakang jalor spt mas lobo, zila seeron, kolin abdullah, we_joey, jaly_skooloflawak, iewanr2, datoac , emyliaac, acheykintangkintung, nizamsani78, fasham yg sentiasa bg kata2 semangat pada kami...

Tq #astro @astrogempak 

MAAFKAN KAMI JIKA ADA MENYINGGUNG HATI KORANG SEPANJANG KAMI BERADA DI PENTAS maharaja lawak mega 2014 - Along Cham

Semoga Jalor kekal bersama dan dapat meneruskan perjuaangan mereka. Good luck.


0 comments:

Post a Comment