19:50 0

Reaksi Dan Komen Dari Zizan Razak Tentang Kontroversi MLM2014


Zizan Razak Akhirnya Minta Maaf


Pelawak Zizan Razak telah memohon kemaafan dengan apa yang berlaku di pentas MLM 2014 minggu lepas.

Antara isu yang timbul ialah gurauan kasar tentang Dayang Nurfaizah yang hitam dan juga dikatakan sombong oleh Fazura (BACA SINI)

Ini komen Zizan:

“Saya hendak memohon maaf dengan seikhlas-ikhlasnya atas kata kata saya yang mungkin telah menyinggung perasaan sesiapa saja yang menyaksikan saya di pentas MLM minggu lepas”

“Saya hanya berniat bergurau dan tidak pernah berniat untuk mengguris hati sesiapa pun. Maafkan saya. Jujur dan ikhlas dari saya,” 

Bagus juga Zizan memohon kemaafan jadi tiadalah hal ini berpanjangan. Kadang-kadang ada juga artis tidak mahu mengaku salah dan terus menuding jari kepada orang lain seperti yang terjadi di Gegar Vaganza. Kalau minta maaf mengaku salah kan orang respect.

Good luck kepada Zizan dan kumpulan Virus.

Siapa Ada Anak Kecil Atau Baby: KLIK SINI


0 comments:

Post a Comment