14:45 0

Rozita Che Wan Mahu Hamil Lagi

Rozita Che Wan Mahu Hamil Lagi


Pelakon Rozita Che Wan Bercadang menambah seorang lagi cahaya mata seawal yang mungkin.

Rozita Che Wan akui suaminya Zain Saidin amat menyukai kanak-kanak dan Zain amat menyokongnya jika ingin hamil sekali lagi.

Ini komen Rozita Che Wan:

"Kalau boleh dan jika ada rezeki saya mahu hamil lagi lepas ni dan paling awal hujung tahun ini lah. Yelah, nasihat doktor kalau saya mahu hamil perlu dalam masa beberapa tahun terdekat inj kerana usia saya pun sudah semakin lanjut.

"Tapi kita kena ikut nasihat doktor lah macam mana jika kesihatan dan keadaan saya mengizinkan, saya memang nak hamil lagi.

"Kalau tiada apa halangan insyaAllah saya merancang hendak hamil selepas Aaisyah pun sudah besar sedikit,"

"Yelah, Zain pun memang minat budak kecil. Dia pun beri semangat kepada saya jika saya mahu hamil lagi. Jadi apa salahnya saya ikut permintaanya jika saya mampu untuk hamil lagi nanti,"

P/s: cepat Che Ta dan Zain, jangan tunggu lama-lama.. hehe

sumber: Murai


0 comments:

Post a Comment