19:57 1

KURANG AJAR: Penyanyi Black Bengang Anak Digelar Beruk


KURANG AJAR: Penyanyi Black Bengang Anak Digelar Beruk


Memang kurang ajar dan jahat betul mulut seorang individu yang menghina dan mengutuk anak Black yang kini berusia 2 bulan bernama Khaleef Dayyan

Di rancangan hiburan Melodi, ternyata Black berang dengan perkara tersebut dan sempat memberi amaran yang amat tegas.

Ini komen Black:

“Dia kata anak saya beruk, maksudnya dulu kau pernah jugak jadi beruk. Isteri aku cantik, anak aku sempurna. Itu anak aku, kau nak cakap apa, cakap. Tapi jangan aku jumpa kau depan-depan, aku rembat muka kau,”

Sememangnya Black betul-betul marah ketika menjawab pertanyaan wartawan tentang hal ini, yela bapa mana yang tak sayangkan anak apatah lagi bayi baru lahir.

P/S: Kurang ajar betul siapa yang ktuk anak orang tu, dah la baby lagi.

JOM SHOPPING: Kedai Online Macam Lelong, Mudah, Lazada dan Zalora (KLIK SINI)


1 comments:

  1. sabo lah black, sememangnya anak you memang cantik, sempurna Allah is the best creator

    ReplyDelete