15:35 0

Punca Penyanyi Alyah Tak Pakai Cincin Kahwin


Punca Penyanyi Alyah Tak Pakai Cincin Kahwin


Penyanyi Alyah ditanya tentang kenapa dia kini tidak memakai cincin kahwinnya oleh wartawan Melodi.

Ini respon Alyah:

"Saya tak pernah pakai, bila nampak, mandai je"

"Takde nak berselindung atau apa, saya memang tak pakai cincin kahwin."

" Kadang-kadang kita lupa. Saya bukan penggemar emas, jadi lebih baik kita simpan, nanti hilang nanti kang susah nak jawab,"

Alyah juga akui menangis di belakang pentas AJL tapi kerana mengahayati lagu selain gembira dan terharu dengan sumbangan mereka yang terlibat di dalam menjayakan persembahannya di AJL.

"Saya memang cengeng sikit, selalu menangis, apabila saya turun pentas saya sebak, pengorbanan mereka dan apa yang saya korban untuk habiskan lagu hanya tuhan saja yang tahu"

Baca juga: pendatang asing semakin melampau di Malaysia (BACA SINI)



0 comments:

Post a Comment