07:47 0

Andy Flop Poppy Kahwin Dua, Isteri Pertama Terkejut

Andy Flop Poppy Kahwin Dua, Isteri Pertama Terkejut


Penyanyi Andy Flop Poppy mencipta kontroversi apabila mengumumkan telah berkahwin dengan seorang wanita bernama Aaliyah.

Andy memuatnaik gambar isteri keduanya di laman instagram: Ini gambar nya:


Andy mengatakan isteri pertamanya yang mesra di sapa Baby telah merestui perkahwinan keduanya itu.

Ini komen Andy Flop Poppy:

“Ya, dia adalah isteri saya. Kami pasangan suami isteri yang sah dan Baby memberi kebenaran kepada saya untuk untuk bernikah kali kedua,” 

Walaubagaimanapun, isteri pertama Andy membuat kenyataan bahawa dia tidak pernah bersetuju dengan perkahwinan kedua suaminya itu.

Baby atau nama penuhnya Shafizan akui terkejut dengan pengakuan dibuat Andy menerusi akaun Instagram miliknya dan berharap rumah tangga mereka dapat kembali kepada asal.

Ini komen Baby:

"Saya tidak setuju denga perkahwinan itu. Biar Allah yang tentukan.

"Moga rumah tangga saya dapat kembali kepada asal. Mungkin ini dugaan saya dengan anak-anak. Selebihnya, saya enggan komen lanjut," 

sumber: mStar

Aaliyah kiri, Andy dan Baby

0 comments:

Post a Comment