08:51 0

Heliza Helmi Komen Kisah Bercinta Dengan Pensyarah

Heliza Helmi Komen Kisah Bercinta Dengan Pensyarah


Bekas peserta Akademi Fantasia musim ke 5 iaitu Heliza Helmi kini dikatakan sedang bercinta dengan seorang pensyarah.

Sebelum ini, Heliza Helmi pernah dikaitkan dengan penyanyi Hafiz Hamidun namun menafikan kisah tersebut.

Heliza Helmi yang kini berumur 29 tahun akhirnya memberi jawapan sama ada kisah bercinta dengan pensyarah ini betul atau tidak.

~ Untuk Wanita Sahaja (KLIK SINI)

Ini komen Heliza: (Harian Metro)

Saya memang terkejut dengan gosip (bercinta dengan pensyarah) yang tidak berasas itu. Dari mana mereka dapat cerita saya bercinta dengan pensyarah itu? Gosip itu tidak benar sama sekali.

Terus terang, agenda saya sangat padat dengan pelbagai aktiviti dan program dan saya tidak ada masa pun nak membaca gosip di laman sosial. Justeru saya berharap, gosip itu dihentikan dengan segera kerana ia tidak benar.

Terus terang, saya sangat sibuk dengan pelbagai aktiviti dan tidak ada masa untuk berehat pun. Malah saya pun hanya dapat tidur sejam sehari sejak kebelakangan ini. Kesibukan dengan pelbagai aktiviti dan menguruskan karier seni juga menyebabkan saya tidak ada masa untuk mencari teman hidup.

Saya tidak berasa tekanan soal jodoh kerana keluarga cukup memahami perkara itu. Kakak saya pun belum berkahwin lagi. Apa pun saya juga berdoa kepada Allah agar dipertemukan dengan jodoh yang baik nanti.

Nampaknya ramai pihak kecewa dengan jawapan Heliza, niat peminat untuk melihat Heliza Helmi naik pelamin masih belum lagi sampai masanya.


0 comments:

Post a Comment