09:25 0

Nora Danish Mahu Anugerah, Kecewa Hanya Dapat Gelaran Janda Hot

Nora Danish Mahu Anugerah, Kecewa Hanya Dapat Gelaran Janda Hot 


Pelakon Nora Danish masih tidak puas selagi tidak memenangi anugerah.

Memang jelas Nora Danish mempunyai jutaan peminat dan berdasarkan follower ternyata Nora Danish artis yang amat popular di Malaysia. Tidak mustahil Nora Danish boleh menang dan ini menunjukkan Nora Danish tidak undi diri sendiri atau kelab peminat undi hehe.

Apapun, berkata kepada Kosmo, Nora Danish mahukan anugerah kerana ianya boleh memberi kepuasan kepadanya.

Ini komen Nora Danish:

“David Teo pernah berkata kepada saya, anugerah tidak penting kepada mana-mana pelakon. Apa yang penting ialah mutu lakonan. Saya tidak nafikan perkara itu tetapi bagi saya, anugerah boleh memberi kepuasan kepada seseorang pelakon seperti saya”

“Setelah bertungkus lumus bekerja, mengapa tidak saya puaskan diri dengan sebarang pencapaian. Bukan untuk mengejar glamor tapi cukuplah sekadar pengiktirafan atas kesungguhan saya dalam bidang seni selama ini”

“Selama 10 tahun, anugerah yang pernah saya dapat hanyalah gelaran janda hot dan hot chick,” 

sumber: kosmo


0 comments:

Post a Comment