20:33 0

Diana Danielle Sah Mengandung Anak Kedua

Diana Danielle Sah Mengandung Anak Kedua


Farid Kamil kini mengesahkan bahawa isterinya Diana Danielle sah hamil anak kedua. Kata Farid Kamil isterinya itu hamil 5 bulan.

Farid juga tidak berniat untuk merahsiakan cuma mengambil pendekatan tidak mahu terlalu menghebahkan perakra tersebut.

Ini komen dari Farid Kamil:

“Saya bukan ada niat untuk merahsiakan, saya lebih kepada diam-diam ubi berisi. Dah sampai masanya baru saya umumkan kepada semua termasuk media.

“Anak saya Muhammad antara yang paling gembira sekali apabila dia dapat tahu yang dia akan dapat adik.

“Dia selalu cium-cium perut ibunya sambil menyebut ‘nak kiss baby’. Untuk diri saya pula, syukur Alhamdulilah, keluarga saya semakin membesar dan soal baby lelaki atau perempuan saya serah kepada Allah.

“Saya dan Diana memang mengambil keputusan tidak akan membuat sesi imbasan bayi (scan) untuk mengetahui apakah jantinanya,” 

“Diana  untuk hamil yang kali kedua ini, dia tiada alahan yang teruk atau ‘morning sickness’ cuma emosi dia sahaja yang agak kurang stabil.

“Dia tak boleh berdiri lama-lama dan  duduk kereta lama-lama, nanti dia akan resah, begitu juga kalau pihak media ada pernah bertemu dia di mana-mana majlis. Secara tiba-tiba Diana hilangkan diri, maknanya dia memerlukan ruang untuk berehat dan sebagainya.

“Benda utama yang saya beri perhatian ialah pemakanan Diana. Saya akan pastikan dia akan makan makanan yang berkhasiat agar tumbesaran bayi berada dalam keadaan sihat dan seimbang,” 

Syukur alhamdulillah, tahniah buat Farid Kamil dan Diana Danielle.

0 comments:

Post a Comment