09:50 0

Saya akan tetap meyaman Ibu Afiq - Jelas Eina.




Biarpun isu kemelut keluarga antara Afiq Muiz dan juga ibunya agak lama telah di ketahui oleh umum namun, berita terbaru yang kami dapat ialah kekasih Afiq iaitu Eina Azman berkata beliau akan tetap meneruskan saman terhadap Hasliza Mohamad iatu ibu kepada Afiq lapor Berita Harian. 

Ikuti kenyataan dari Eina di bawah ini :-

“Saya serahkan kes saman ini kepada keluarga. Mereka akan uruskan dan tunggu saja apa yang akan berlaku seterusnya”


“Sampai sekarang, ibu Afiq masih tidak meminta maaf. Malah, keluarga ibunya juga ‘menyerang’ saya di Twitter. Saya tidak akan meminta maaf & tiada sebab untuk saya meminta maaf”


“Ibu Afiq yang memburukkan dan mengaibkan saya, bukannya saya. Saya berani bercakap begini sebab saya ada bukti di atas segala percakapan saya,” jelas Eina Azman baru baru ini.

0 comments:

Post a Comment