Searching...
12:02 9

Artis Cina tampil dengan gaya 'tak berbaju'.




Gong Yue Fei yang popular menerusi filem "The Plum in the Golden Vase" muncul pada sidang media filem tersebut dengan pakaian yang teramat lah jarang sehingga nampak apa yang tidak sepatutnya. 

Baju ini telah menyebabkan beliau menjadi tajuk utama tabloid-tabloid hiburan antarabangsa.

Harapnya janganlah pulak artis Malaysia nak cuba fesyen macam ni pulak ya. 






9 comments:

  1. lebih baik tak payah pakai baju kalau nak tayang maruah kita untuk jadi tatapan orang ramai....

    ReplyDelete
  2. @nazlina betul tu.. setuju sangat.. nampak macam x pakai baju je

    ReplyDelete
  3. nak mengalahkan artis hollywood la tu konon....

    ReplyDelete
  4. org yg pakai tak bermasalah tp org yg tengok akn byk bermasalah

    ReplyDelete
  5. nk cr publisiti murahan mc 2 arh

    ReplyDelete
  6. aku suka nie...wakakakakakaka....:p

    ReplyDelete
  7. nasib baik kat bawah tu tutup skit macam seluar dalam......
    eeeeiiii.... kalau tidak x tau la macam maner.....

    ReplyDelete
  8. Kata apa pun kat dia org pun...bukannya di ambik kesah...yg bkn artis jer...or yg bole brfikir jer yg xkan buat sume tu...
    Sket agi...abis ler jala2 or pukat or net2 badminton ker...designer ambik buat baju tuk dia org ni...meroyan ler nelayan abis xleh memukat daaaa....

    ReplyDelete