14:26 0

Nora Danish Jawab Hubungan Anak Menteri

Nora Danish Jawab Hubungan Anak Menteri

Nora Danish telah dikaitkan dengan Nadem, seorang anak menteri ekoran gambar mereka bersama.
Ini jawapan Nora:

Saya berkawan dengan ramai orang. Kawan-kawan saya ada yang dikalangan anak menteri, ada juga yang orang biasa. Cuma mungkin sebab dia anak menteri, jadi orang bercakap tentang itu. Saya dengan dia (anak menteri) hanya kawan. Cerita kami jalin hubungan istimewa, tak benar. Dan saya tak ada buat bisnes apa-apa pun bersama dia (gelak). Kami memang dah lama berkawan. Sebenarnya dah tujuh tahun saya kenal dia. Saya kenal dia sejak sebelum saya berkahwin dengan Jejai lagi

Masa saya post gambar tu, saya memang awal-awal dah bersedia dah dengan apa yang orang akan kata. Biasa lah, pengikut-pengikut saya di Instagram, ramai yang memang pandai buat andaian

0 comments:

Post a Comment