10:40 0

Abby Abadi Akui Nikah Di Thailand

Setelah mengumumkan pernikahan, ramai juga tertanya-tanya di manakah pernikahan itu dilangsungkan?
 -Gambar Nikah Abby dan Farhan --> [ KLIK SINI ]

Ini jawapan Abby Abadi:

“Ya saya bernikah di Thailand. Tidak ada masalah pun dalam undang undang Islam bernikah di negara jiran, tetapi saya mempermudahkan yang payah,” ujar Abby Abadi berterus terang kepada Harian Metro.

“Benda itu (bernikah di luar) tak jadi masalah pun, Allah SWT kita perlu dahulukan, jadi saya dah lepas dengan Allah SWT — maksudnya kita dah bernikah itu yang terbaik”

“Jadi untuk dengan manusia pula sekarang inilah saya patut terangkan. Dah tertulis macam itu, tak apa yang penting Allah SWT dulu, yang penting saya dapat elak dosa,” tambah Abby Abaid lagi.



0 comments:

Post a Comment