10:41 0

Bapa Larang Tasha Shilla Bawa Watak Wanita Jahat

Pelakon Tasha Shilla mengakui terpaksa menolak watak-watak antagonis yang boleh menjejaskan maruah keluarga atas permintaan bapanya.

Tasha atau nama sebenarnya Natashasheila Abdul Razak, 26, berkata, dia hanya menerima watak jahat dan antagonis yang mempu memberi kesedaran kepada penonton.

"Bapa saya tidak benarkan saya bawa watak perempuan jahat seperti pelacur dan kaki disko yang mana tiada pengajaran yang ingin ditonjolkan kepada penonton.

"Saya juga tidak mahu penonton sendiri terpengaruh atau berasa bangga berperangai seperti itu, tapi jika jalan cerita tersebut ada pengajaran diakhirnya itu tidak mengapa," ujarnya ketika ditemui baru-baru ini.

Tambahnya, dia kini lebih memilih dalam menerima sebarang tawaran drama atau telefilem yang bakal dilakonkan.

"Ya, sebelum menerima mana-mana watak saya lihat dulu skrip dan kekuatan cerita tersebut, bagaimanapun saya tidak memilih watak utama atau tidak sebaliknya kesan kepada penonton," katanya.

-mstar-

0 comments:

Post a Comment