Searching...
17:35 1

Lelaki mata keranjang







Kepada pompuan-pompuan yang rasa payah sangat pakai tudung atau pendek kata payah sangat nak tutup aurat..maka anda harus berhati-hati supaya kejadian macam kat atas ni tak berlaku..jangan pula salahkan sesiapa kalau anda menjadi mangsa seterusnya..sebab anda menggalakan perbuatan ini berlaku..





Siapa suruh pakai seksi-seksi kan dah kena macam ni. Sendiri tanggunglah.
Anda mampu mengubahnya..yang si lelaki pula janganlah sebab NAFSU korang sanggup jadi macam lelaki dalam gambar ni..korang tak malu ke buat macam tu? Masuk CCTV pula tu.

1 comments: