20:16 0

Pelakon Lelaki Kantoi !

 Terkejut membaca laporan dari Murai tentang perangai seorang pelakon lelaki popular tanah air yang telah menyalah gunakan aplikasi "we chat" dengan seorang peminat wanita.


 Di katakan pelakon itu telah mengajak peminatnya mengadakan hubungan seks melalui WeChat. Gila betul..

Jom baca laporan Murai:

Murai Batu ada juga mendapat berita kurang enak dari seorang pengguna WeChat. Murai Batu difahamkan, satu insiden mengejut telah berlaku yang mana melibatkan seorang peminat wanita dan seorang pelakon lelaki yang tidak kurang hebat popularitinya.

Difahamkan, sedang peminat wanita itu asyik berborak dengan pelakon lelaki tersebut, tiba-tiba perbualan mesra itu telah menjadi satu insiden yang cukup menakutkan kerana pelakon itu telah mula berinteraksi lucah dengannya.


Interaksi lucah ini dimulakan dengan pelakon lelaki berkenaan mengajak peminat tersebut keluar ke pusat beli-belah. Kemudian, ayat-ayat pelakon itu berubah menjadi ayat mengatal dan mengurat sehingga pelakon lelaki itu meminta peminat wanita berkenaan untuk mengurutnya.


Paling menggelikan bila, pelakon lelaki itu yang mungkin ketika itu tengah gersang mengajak peminat itu melakukan seks bersama. Apabila perbualan itu menjadi sebegini, peminat wanita tersebut terkejut. Dia sama sekali tidak menyangka pelakon lelaki itu tidak ada perasaan malu dengannya.


Nasib baiklah peminat wanita itu tidak bodoh dan terus tidak melayan lagi WeChat pelakon itu.

0 comments:

Post a Comment