Searching...
09:54 15

Gaya hidup Azah Aziz di Montreal,Canada cetus kemarahan peminat

Gaya hidup Azah Aziz di Montreal,Canada cetus kemarahan peminat 

 Hebat juga penggiat di Forum Cari yang berjaya mendapatkan perkembangan terkini selebriti tanah air yang pernah popular satu ketika dahulu, Azah Aziz.


Kini, Azah sedang menjalani kehidupan bersama keluarga tercinta di Montreal, Canada.


Salah satu gambar yang telah dikongsi oleh Azah Aziz menerusi akaun Instagramnya telah menimbulkan rasa kurang senang kepada orang ramai terutama para peminatnya. 


Dengan hanya berbikini, Azah menulis caption yang bermaksud lebih kurang “Saya tahu di Malaysia adalah Ramadhan tetapi di sini sekarang sedang musim cuti“. Gambar tersebut telah pun dibuang oleh Azah.

Malah ada juga yang mempertikaikan kelibat Azah yang nampak seperti menghadiri parti bertemankan arak dan tidak mengikuti ajaran Islam. 


Bagi Abang Nara, kita tidak tahu dengan jelas apa yang Azah lakukan di sana. Pasti Azah selaku orang dewasa tahu baik buruk kehidupannya sendiri.

-beautifulnara














15 comments:

  1. Allah Hu akbar..dunia dicintai lebih dari akhirat

    ReplyDelete
  2. perhhh... dah jadi Negro u...

    ReplyDelete
  3. typical malay asli celop perang...family ntah ke mana da..

    ReplyDelete
  4. Manusia sekarang mana tahu dosa pahala...moga allah buka pintu hati die agar kembali Ke jln yg benar...

    ReplyDelete
  5. dh serupa org putih dh..gayanya..

    ReplyDelete
  6. Been so many years in oversea on nobody bats an eye. Post about life in Instagram and everybody lost their minds.

    ReplyDelete
  7. Takziah sbb gagal mengislamkan suami, sebaliknya berjaya mengafirkan diri sendri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia yg tukar agama bukan tok laki dia... kalau tanya of course artis xpenah salah dibelit crite la utk depent diri...

      Delete
  8. Melayu yg tingin sgt jd omputih ginile..yg omputih relek je bodooo

    ReplyDelete
  9. ewww ugly malay!

    ReplyDelete
  10. ngerinya dosa-dosa mengumpat yang tak disedari.

    ReplyDelete
  11. ala.. artis yg kt malaysia ni yg seksi korg xnmpak.. atleast dia buat kt luar negara..

    ReplyDelete
  12. Yg pelik nya. .mat salleh tmpat sy dok x lah mcm azah..dia sopan mcm kita jgk. .cuma kepala je x ttp..azah ni spt perempuan club mlm...

    ReplyDelete