Searching...
22:00 13

Suami cedera dihentak oleh isteri

KUALA LUMPUR: Enggan membeli baju raya, seorang lelaki berusia 40-an cedera di kepala selepas dihentak dengan anak lesung batu oleh isterinya dalam kejadian di sebuah rumah di Kampung Baru, di sini, kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 8 malam itu, wanita berusia lewat 20-an terbabit dilaporkan hilang pertimbangan sebelum menyerang suaminya selepas pasangan itu bertengkar lebih 10 minit.

Menurut sumber, semuanya bermula apabila wanita berkenaan mengajak suaminya untuk membeli baju raya. 


“Bagaimanapun, suaminya meminta wanita itu supaya berjimat dan memakai pakaian sedia ada kerana tidak mahu membazir,” katanya.

-Harian Metro




13 comments:

  1. psal bju raye je smpai camni skali... huhuhu...

    ReplyDelete
  2. isteri no berapa ni.. muda sangat.....

    ReplyDelete
  3. Suami pun berdooh jugok, bini muda lagi tak kan tak beli sepasang pung baju raya.Membazir ni kalu beli 7, 8 pasang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. laki dia x nak beli mungkin sbb thn lepas memang dah beli lebih dari 10 pasang... dia berjimat mungkin jugak sbb bajet raya dah lari,, zaman skrng barang semua harga dok naik,, tapi gaji gak yg dok x naik... la ni 1k dah mcm 100 ja ha..

      Delete
  4. Replies
    1. dayus namenye kalau pukul prempuan .

      Delete
  5. belikan je la, x de nye membazir klu tuk isteri

    ReplyDelete
  6. bagi sesetengah perempuan, apabila diajak pi kenduri kawen, mesti nak pakai baju baru. Akibatnya dua tiga almari penuh dengan bajunya. Malah apabila di ajak pergi ke sesuatu majlis, dia enggan. Alasannya baju tak ada!. Kalau beli guna duit dia sendiri tak apalah. Tak hairanlah penghuni neraka byk perempuan sebab tak jaga harta suami (meghabiskan harta suami - tanpa sedar)

    ReplyDelete
  7. saya akan usaha sendiri klu suami dah kata bgitu.xkan main hentak2 pnya.dosa besar tu..

    ReplyDelete
  8. Kedekut sgt jd suami. Padan muka. Duit simpan dlm lubang kubur aje la. Bini minta bju raya pun berkira.

    ReplyDelete
  9. Apa pun alasannyer.. xkan la sbb xdpt bj raya smp hentak suami ngan lsung batu.. xmati pun klu xdapat bj baru..

    ReplyDelete
  10. joe1459kn@yahoo.com14 August 2013 at 15:01

    Wajib ceraikan isteri macam tu, kerana tidak bersyukur dan menderhakai suaminya sendiri - Nauzubillah..

    ReplyDelete