10:13 10

Syanie telah Bertunang

Tahniah kepada Syanie Hisham yang selamat bertunang dengan Nadi Putera Mohd. Zainol pada 10 Ogos lalu di rumah pelakon terkenal itu di Petaling Jaya, Selangor.

Mereka selamat bertunang pada 3 Syawal yang lalu. Nadi Putera merupakan rakan dan kenalan Syanie sejak 7 tahun yang lalu.

Sebelum ini, Syanie pernah berkahwin pada 2002 namun rumahtangga yang dibina tidak bertahan lama. Apapun, kehadiran si jejaka bernama Nadi Putera telah berjaya membuka hati pelakon bertubuh besar itu untuk kembali bergelar isteri selepas 11 tahun hidup menjanda.

Nadi Putera telah mempunyai 2 anak sebelum ini.

Di bawah ini ialah beberapa keping gambar menarik sekitar pertunangan Syanie Hisham dan Nadi Putera. Memang cukup romantik dan menakjubkan.







10 comments:

  1. Alhamdulillaah... Ku Doakan Semoga Sampai Ke Jinjang Pelamin , Bahagia Kekal Ke Anak Cucu... Amiiiiiiiiiiiiin...

    ReplyDelete
  2. Tahniah kak syanie..semoga berkekalan hingga ke akhir hayat..amin..

    ReplyDelete
  3. Tahniah kak syanie smoga kekal ke jinjg plamin

    ReplyDelete
  4. Jana income rm900 sehari tanpa modal..
    Asalamualaikum & selamat sejahtera rakan2 fb sekalian..saye nak bekongsi 1 program dari US yg boleh buat income sampingan..Free register & takde apa2 bayaran yg di kenakan..takde tipu muslihat ( kalau anda rase program ni tipu pun, anda tak rugi ape2 sebab anda tak keluarkan modal pn..) tak perku cari org, tak perlu jual @ beli barang.. Syarat kelayakan : 1) ada akaun fb 2) tau guna komputer.. Anda hanya perlu open LINK kat bawah & register sebagai member.. After register anda teros dapat USD 25 X 3.4 = RM85.. Then anda akan dapat LINK anda sendiri.. Then bolehlah copy ayat saye ni & paste kat FB, TWITTER dll akaun sosial yg anda ade..setiap org yg open LINK anda, anda akan terime USD 10 X 3.4 = RM34.. Mudahkan??? Duit anda boleh pilih sama ada masuk ke dalam akaun bank teros atau cek yg akan di hantar ke rumah.. Free Register.. Sila KLIK LINKhttp://www.theweeklypay.com/index.php?share=351503

    ReplyDelete
  5. Tahniah insyallah kekal hingga ke JaNnah

    ReplyDelete
  6. ainulmaisaranurainahusna14 February 2014 at 20:37

    Tahniah

    ReplyDelete