11:46 0

Farid Kamil belasah Nora Danish

Apa kes pula dengan pelakon dan pengarah Farid Kamil ni? Dia dikatakan memukul Nora Danish bagi menjiwai wataknya sebagai suami kaki pukul dalam filem terbaru mereka berjudul Bencinta. 

Jom ikuti penjelasan penuh Farid Kamil berkenaan filem tersebut. 

"Saya memegang watak sebagai Faizal dalam filem ini. Faizal merupakan seorang lelaki yang gemar memukul perempuan. Faizal sering memukul isterinya, Fathia, lakonan Nora. Walau begitu, secara realitinya, saya menentang 100 peratus keganasan kepada pihak wanita." 

Saya kurang gemar dengan karakter tersebut tapi sebagai pelakon, saya telah cuba merealisasikan watak Faizal dengan sebaik mungkin." "Cabaran watak ini sangat besar. Saya diberi mandat untuk memukul wanita yang juga merupakan isteri saya. Saya kena berhati-hati dalam melakonkan watak tersebut, lebih-lebih lagi ketika babak yang memerlukan saya memukul Nora." 

Apabila kami melakukan babak aksi pukul memukul, Nora telah memberikan sepenuh kerjasama untuk memenuhi tuntutan watak masing-masing." - cerita kosongku.



0 comments:

Post a Comment