Searching...
11:04 4

Video Isteri Mat Yo Maki dan Mengamuk dengan Pak Guard



Penyebaran sebuah video yang memaparkan isteri Nor Shahrul Idlan Talaha (Mat Yo) iaitu Shahrul Aisya memaki hamun seorang pengawal keselamatan telah menggemparkan seluruh peminat bolasepak tanahair. 

 Video berkenaan dimuatnaik semalam menerusi laman Youtube oleh seorang individu yang dirahsiakan identitinya. 

Ekoran itu, Shahrul telah dikritik dan dikutuk teruk orang ramai. Rata-rata komen peminat tidak senang dengan tindakan tersebut dan meminta Mat Yo agar menceraikannya.

 Kemarahan isteri bekas penyerang Kelantan itu dikatakan berpunca daripada tindakan seorang pengawal keselamatan menegurnya kerana meletakkan kenderaan di tempat yang salah. 

Untuk lebih jelas dan lanjut korang saksikan sendiri video penuh:


 

4 comments:

  1. weh mat yo..napalah ko jadi jantan dayus...bini ko dah buat kurang ajar pun ko boleh duk diam aja tengok...napa ko dah tekena ke... nasihatkanlah bini ko tu...ko tu dahlah ada nama...jangan pasal bini ko..periuk nasi ko abis...dan peminat pun benci ko...

    ReplyDelete
  2. saya tak bodoh??tpi knape mcm org bodoh??..bdk tadika ape..

    ReplyDelete
  3. memang bini dia bodoh & mulut jahat... tak erti sayang mulut !!!!!!kat rumah tak tau la mcmana kalau gaduh dgn laki dia

    ReplyDelete
  4. org kufur nikmat mcm ni lah caranya..disini menunjukkan suami isteri ni tidak memiliki akhlak mulia..sian mereka..mgkin didunia nampak mcm mewah..tpi miskin jiwa rohaninya..Akhlak yg sangat buruk..tuhan x bagi hidayah..mat yo tunjuk akhlak tak elok masa campak pingat dlm tong sampah. Sang suami rosak akhlak dapat la isteri yg lagi rosak akhlaknya dan miskin rohaniah...ish ish ish....akan byk lagi musibah akan menyusul pasangan ni kalo tak muhasabah diri...

    ReplyDelete