13:37 0

Ifa Raziah Akui Ambil Suntikan Plasenta Biri-Biri Dan Rawatan Ozon



Ifa Raziah Akui Ambil Suntikan Plasenta Biri-Biri Dan Rawatan Ozon

Kata Ifa Raziah kepada SinarHarian:-
Ya, tetapi bukan suntikan seperti botox dan saya tidak pernah mengambil botox.
Sebaliknya saya mengambil suntikan plasenta biri-biri untuk kecantikan kulit setiap tiga bulan sekali dan turut melakukan rawatan ozon bagi membersihkan darah kotor.
Boleh dikatakan sebulan atau dua bulan sekali saya akan membuat rawatan Ozon bagi membersihkan darah kotor dalam badan.
Badan kita ini juga diibaratkan seperti kereta yang perlu di selenggara, apabila kita makan bermacam-macam, jadi banyak toksik dalam badan.
Justeru saya buat rawatan ini lima atau enam kali setahun bagi memastikan badan kita mempunyai darah baru yang sihat.
Saya akan menghabiskan kira-kira RM2,000 sebulan untuk kecantikan, manakala kos untuk suntikan sheep placenta pula adalah RM2,000 dan untuk rawatan ozon kira-kira RM1,500.

0 comments:

Post a Comment