Searching...
14:20 7

Kek Kahwin Paling Terbaek !


Epic Cake

Wow memang layan kek ni, jarang sekali dapat kita lihat burger dijadikan kek kahwin.

Mungkin selepas ini akan menjadi trend dan seterusnya menguntungkan tauke burger seluruh Malaysia.

Ini memang kek majlis pernikahan melayu paling epik! Kalah semua kek yang ada. Kalah juga artis hehe. 

Kami suspek pengantin lelaki adalah tauke burger atau brader kedai burger jalan yang awesome! Malaysia boleh! 

Anda kenal pasangan ini? Kalau kenal kirimkan salam kami kerana kek mereka terbaik!

Burger memang makanan kegemaran rakyat Malaysia dan mengandungi kandungan lemak yang boleh menggemukkan perut anda jika makan setiap hari haha. 

 -blogserius-

7 comments:

  1. tauke nya adelah Muor Burger Bakar...berada di muar johor...like page kami www.facebook.com/muorburgerbakar...

    ReplyDelete
  2. lepas kahwin xyah makan nasi..makan jerk lah burge tu tiap2 harie..ha99...

    ReplyDelete
  3. Nak Duit Poket dgn guna FB tak??
    RM0.15?? sikit kan??
    Klik punya klik.. tak sedar, dalam bank dah ada RM250! hehehe.. Seronok laaaa...
    daftar FREEE!..just promote jerr.... pastu boleh dapat RM 100 satu hari!...
    JOM! ((((CUMA KLIK JE LINK DI BAWAH DAN ANDA AKAN TAHU))):)

    KLIK PERCUMA Di: http://iklansticky.com/hop.php?ref=farahlove91

    ReplyDelete
  4. pasangan pengantin diatas adalah sepupu saya. <3

    ReplyDelete