12:24 0

Tak Salah Saya Melawak di AF2013 – Zizan Razak


Zizan yang kami temui sebaik sahaja selesai konsert Prelude AF 2013 di Padang MPK 4, kuantan nyata teruja dengan tanggunjawab besar yang diberikan kepada dirinya dan sukar baginya untuk menolak tawaran yang telah diberikan oleh pihak Astro.

“Walaupun dulu saya pernah pergi audition AF masa musim ke 4 dan hanya lepas peringkat ke 2, tapi sekarang syukur saya diberi satu tanggunjawab besar menjadi pengacara AF 2103 dan meneruskan legasi Dato Aznil & juga Dato Ac.”

Dalam pada ramai yang memuji konsep pengacaraan santai & lawak yang dibawakan Zizan ada juga penonton yang kurang gemar dengan situasi tersebut, Jelas mereka ini bukannya program Raja Lawak dan ianya memberi gambaran yang kurang enak tentang AF pada kali ini.

“Bagi saya tidak salah kalau hendak melawak di pentas AF2013, tapi biarlah kena pada cara dan keadaannya, Ada waktu saya serius dan adakalanya saya akan melawak. Lagipun sebagai pengacara AF2013 saya kena sedar tentang Koordinat saya sebagai pengacara”

“Lagipun pihak Astro sendiri tidak ada meletakkan garis panduan yang perlu saya ikut pada malam ini sebagai pengacara, mereka memberi saya kebebasan. Dari respon yang saya baca di media sosial Alhamdullilah ramai memberi komen yang positif untuk konsert minggu ini.”

Jelas Zizan juga menjadi pengacara AF2013 amat berlainan dengan program yang lain kerana untuk AF2013 dia perlu memainkan peranan emosi yang pelbagai bagi memberi impak yang lebih kepada penonton.

-buahmulut-

0 comments:

Post a Comment