10:12 8

Aidil bermesra di KLIA

Sejak bercerai dengan Rita Rudaini pada 4 Ogos lalu, pemain kebangsaan Aidil Zafuan dikatakan sudah mempunyai kekasih baru yang cantik dan menawan.

Gadis bertuah itu didakwa adalah kawan kepada tunang salah seorang pemain kebangsaan dan mereka dilihat sedang bermesra ketika berada Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) pada 6 Oktober lalu.

Yang menariknya, agenda mesra Aidil bersama wanita terbabit kelihatan seperti pasangan suami isteri yang sah dengan wanita berkenaan sedang memperbetulkan tali leher milik Aidil.

Samada benar atau tidak dakwaan ini, Aidil menerusi kenyataannya kepada Utusan Malaysia menafikan gosip terbaru itu dan memberitahu wanita berkenaan hanya kawan dan kenalannya.

"Pada masa itu, saya baru sahaja tiba dari Kota Bahru dan terpaksa berlepas ke China untuk perlawanan menentang Emiriyah Arab Bersatu (UAE). Lagipun, semasa menunggu penerbangan seterusnya, saya bersama skuad kebangsaan yang lain."

"Tambahan, saya tidak akan keluar dengan wanita yang tidak dikenali," katanya yang turut merahsiakan tarikh dia mengenali wanita itu."



Ditanya tentang tujuan wanita itu datang ke KLIA, Aidil memberitahu yang dia menghantar barang miliknya yang tertinggal di rumah.

"Saya tidak mempunyai orang terdekat. Jadi, saya meminta pertolongan wanita berkenaan untuk menghantarnya memandangkan dia adalah kawan kepada tunang salah seorang pemain kebangsaan."
-cerita kosongku.


8 comments:

  1. da namanya player...so perempuan mcm bola gk la....tapi tak semua....perangai mcm jantan nie...

    ReplyDelete
  2. betul tu..kalau betul dia ni lelaki baik...lepas cerai...it takes time la nk kenal ngn perempuan lain(kalau la dia mmg serik dgn rita)....ape yg penting anak2 dan karier....ni tak..dasar jantan keparat

    ReplyDelete
  3. Suka hati dialah nak buat ape pon. Sikit pon xkacau korang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. abis dah mnyemak kt wall ni x kaco kitorg ke...bodoh...mesti ko pun perangai cam jantan nih kannn

      Delete
  4. menghantar barang miliknya yang tertinggal di rumah.<-- poyooo.. dah ada kunci rumah aidill..!!

    ReplyDelete
  5. Betul tu nmpak sgt poyo,nk pusing cerita

    ReplyDelete
  6. Slps segala penafian dia ttg rumahtangga yg kesudahannaya hancur..penafian yg ini ingt org nak percaya ke??

    ReplyDelete
  7. menghantar barang milik aidil.... perghhhhh .... ok i faham.... heheheh

    ReplyDelete