Searching...
12:54 16

Gambar anak Wawa dan Aeril


 Gambar anak Wawa dan Aeril


Umum telah maklum dan mengetahui bahawa pelakon Wawa Zainal dan Aeril Zafriel sudah pun bernikah dan mempunyai cahaya mata lelaki pada 24 Ogos 2013 yang lepas.

Mereka dikatakan telah bernikah secara rahsia dan telah bernikah buat kali ke 2 kerana pernikahan pertama tidak mempunyai dokumen kerana dinikahkan mengikut syarat agama islam.


Kisah terbaru mengenai pasangan ini ialah Wawa Zainal telah berkongsi gambar putra sulung comelnya di istagramnya.


Agak-agak anak Wawa ini mengikut wajah ibu atau bapanya? Anda nilaikan sendirinya. Bagi Hotlips Corner anak Wawa Zainal memang sangat comel putih gebu seperti ibunya.


Apa-apa pun taniah diucapkan buat Wawa dan juga Aeril kerana telah selamat menjadi ibu dan bapa.




16 comments:

  1. bibir dia mcm aeril

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Bkn hak kite mnentukn halal haram seorg bayi yg suci..

      Delete
    2. cakap ikot sedap mulut, bodo, ko la anak haram,

      Delete
    3. jangan suka jadi penghukum..anak 2 x salah,,mak ayah dia pom sah kawin

      Delete
    4. jangan judge orang sesuka hati, senang2 je nak cakp anak orang haram! KO TU HALAL SANGAT KE???

      Delete
    5. Bodo nye ko nie .. Tah2 ko tu yg HARAM

      Delete
    6. sedap nyer mulot kate gitu.. sok luse, tekena ank, cucu cicit baru padan muka hang..

      Delete
    7. jgn le tuduh org mcm 2 ,budak x de salah pun.x baik buruk sangka .

      Delete
  3. kesian anak..msti jadi fitnah masyarakat nanti...

    ReplyDelete
  4. Allah ampun dosa zina tapi x ampun dosa mengumpat/memfitnah..bila korang dah bertaubat nanti(KATAKANLAH) sanggup ker korang g jumpa wawa semata2 nak mintax maaf..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah ntah org kt ats yg cakap anak haram tu x jumpa wawa sampai ke sudah pikul je la dosa tu..

      Delete
  5. anak 2 x bersalah..biar Tuhan yang tentukan bukan kite..apa2 pun..doakan kebahagiaan diorg..setiap org berjuang untuk takdir hidup diorg..ada hikmah di sebaliknya..

    ReplyDelete
  6. menghukum itu kerja Allah SWT. jangan kita ambil alih tugasnya kalau tak mahu dapat dosa percuma dengan mengata perkara sedemikian. anak haram tu adalah gelaran yang manusia cipta. lagipun masing-masing dah berkahwin dan jadi satu family, berikan sahaja peluang untuk mereka merasa kebahagiaan. hanya Allah yang berhak mengatakan apa2. kita sebagai manusia kena istiqamah dan doakan kebaikan untuk mereka.

    ReplyDelete
  7. ANAK HARAM....yg bckp 2 la kli ANAK HARAM....ckp x guna akal...org dah ckp 2 kli nikah....ANAK HARAM apa nyeee....2 la klu x mngikuti cerita sebenar dri mula...mulut taik...

    ReplyDelete