Searching...
10:22 17

Gambar Ardi dan status terakhir di Facebook





Gambar Ardi

Gambar suspek pembunuh dan perompak ambank yang telah menembak muka pegawai bank wanita serta melarikan sejumlah wang RM450,000.

Gambar yang diupload kebanyakkannya berkisar kehidupan seharian di pusat rekreasi gymnasium, di kolam renang, ketika bekerja dan seorang peminat bola sepak INDONESIA dan ARSENAL.

Paling mengejutkan penemuan Facebook beliau ialah gambar duit yang banyak dengan caption persiapan raya. Namun gambar ini dimuatnaik beberapa bulan yang lalu.

Mungkin beliau memang bercita-cita menjadi kaya sekelip mata. Apabila gagal mengawal diri dan rambang mata apabila melihat RM 450 ribu di dpean mata, akhirnya beliau menjadi penjenayah.

jom layan gambar Ardi:
status terakhir












17 comments:

  1. anak haram mat indon ni...dasar babi...lu akn rima balasan...mane pn lu ad..Allah akn balas kjahatn ko beribu kali ganda seksa Nya

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalian yang anak haram malingsia anjingg..nggak usah bawa bawa nama indonesia lah..dasar anjing kaliang semua,.

      Delete
    2. malingsia anjingg .
      Indonesia gadak sangkut pautnya anjing .

      Delete
    3. TAK SEDAR DIRI..korang tu yang MALING nak cakap orang Malaysia pulak...entah pape je..datang sini merompak merogol mencuri.....

      Delete
    4. we Indon babi... ko x pyah cri gdoh kt sni... baik ko blek Indon je... Indon anak haram... BODOH pnya Indon

      Delete
  2. Allah akan menbalas perbuatan mu yang kejam sama ada di dunia ataupun diakhirat bersiap sedialah,, setiap yang hidup pasti akan merasai mati, kamu tak dapat lari ke mana...

    ReplyDelete
  3. manusia yg lebih teruk dr binatang..biarpun binatang ada hati dan perasaan.. semoga di tunjukkan la kau jalan yang benar..

    ReplyDelete
  4. sedar diri tu gemok. tak tau malu! dhlah mencuri. ngegeh >:(

    ReplyDelete
  5. kalau terdesak sekali pun jgn lar buat taik ko 2 pendatang yg menumpang at negara org... at tmpt aq nie ade 2 org betina indon yg xsedar diri...siap ckp org melayu n org malaysia kita nie bdoh...

    ReplyDelete
  6. dah lah gemuk ade hati nak main gym .badan x seberapa .lemak je yg lbh....kejammmmmmmmmm sgt ko kn................

    ReplyDelete
  7. Tgu lah pembalasan Allah y maha dasyat..
    Serah diri la
    Kot islam taubat cpt
    Hampeh btl org cmni

    ReplyDelete
  8. muka mmg minta pijak ramai2

    ReplyDelete
  9. burn in helllll

    ReplyDelete
  10. muke mcm babi utan..anak haramjadahhhh......

    ReplyDelete
  11. Tak payahlah tayang gambar2 ni lagi...hormati Allahyarham yg penat bekerja utk membantu keluarga, mempunyai anak2 yg masih kecil...al fatihah

    ReplyDelete
  12. sorry to say...rakyat indonesia patut bersyukur sbb dtg Malaysia dapat kerja...ni nak memaki hamun segala bagai..ada sesetengah tu dtg Malaysia buat kerja haram..merompak mencuri and sebagainya....ramai2 indon kat sini buat semak tau tak..

    ReplyDelete
  13. indonesia dari dulu mmg kurang ajar...
    jahat sangat.kejam.nauzubillahhh.

    ReplyDelete