Searching...
22:15 17

Isteri Mat Yo Maki JPJ ?



Isteri Mat Yo Maki JPJ Pula?

Mat Yo telah bermain dengan cemerlang ketika menentang Kelantan dalam suku akhir Piala Malaysian dan berjaya menjaringkan gol yang cantik di padang. Namun di luar padang pula, isteri Mat Yo yang bernama Siti Aisya tak habis-habis dilanda kontroversi.

Terbaca di beberapa buah blog seperti plbagaimacam.blog, kezoom blog yang mengatakan insiden perlian isteri Mat Yo kepada saman yang dikenakan. Entah betul atau tidak kita tunggu sahaja komen dari isteri Mat Yo nanti.

Setelah menjadi bahan bualan orang ramai dengan perangai buruknya menghina dan memaki seorang pengawal keselamatan, kini yang terbaru, isteri Mat Yo ini dikatakan telah memaki pegawai JPJ atau majlis perbandaran yang meletakkan saman di keretanya.

Terdapat dua saman diletakkan dan diselitkan di "wiper" atas kesalahan yang tidak pasti, mungkin kesalahan meletakkan kenderaan ( yup dia memang suka letak kereta merata-rata). Marah dengan saman itu dia telah menulis kata cacian di tingkap kereta yang berbunyi:

"Laknat ke atas kau dan keluarga kau tukang saman yang memilih kasih, kete mewah tidak disaman, ingat sikit ALLAH yang maha aidl melihat mu, tunggu diakhirat sana kau tercari cari kami memohon maaf"


hotlips: ini kalau betul isteri matyo ni memang a x tau nak ckp pe. bahasa x boleh molek sikit, ade je kata makian. tokse la laknat orang sangat, dah kene saman tu meme sebab langgar peraturan la tu..




sumber: http://plbgaimacam.blogspot.com

17 comments:

  1. bukan kete die kete mewah ke? saje je ni kot..

    ReplyDelete
  2. bodoh betul bini mat yo.

    ReplyDelete
  3. mat yo patut ajar bini dia adab dan budi bahasa la... payah2 sangat cari bini baru la.....

    ReplyDelete
  4. ye ke ni keter mat yo...??? Kena tunjuk gambat keter sama no plat

    ReplyDelete
  5. kalau aku dah file cerai je kat makamah kalau ade bini macam ni.. dari tanggung dosa jadi suami dayus xreti didik bini.. baik cerai

    ReplyDelete
  6. Die xtutup aurat,xtakot dosa n balasan diakhirat plk???

    ReplyDelete
  7. jgn cepat2 je nak mengata...pastikan dulu kebenaran cerita ni...betulke ni kereta bini Mat Yo? kalau bukan,sia2 kita yg dpt dosa sbb mengata...kpd admin,kalau betul ni kereta bini Mat Yo...tolong sertakan bukti yg lain...
    ~dari perspektif saya mcm kereta kelisa,x mungkin gaji berjuta pakai kelisa je kot :P~

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ingat org kaya xde kereta kecik ke? tipikal thinking. Ada je pak cik aku gaji puloh ribu pakai myvi.

      Delete
  8. ada bukti ke bini matyo buat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko g ler tnya bini mat yo sndiri...

      Delete
  9. jgn cpt mngata org.. wlupun kes dulu mereka tp mungkin tidak yg ini.. fikirlah dahulu sebelum mencri kslhn org.. kita xthu ini betol atau tidak.. bukti tiada.. jgn cepat melatah brothers and sisters.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju..kalu kes pak guard tu nampak nyata..tapi yang ni macam frame jer...banyak orang buat cerita kat internet tapi takder orang nak baca atau tak panas..tapi cerita yang bersangkut dengan bini mat yo memang panas...

      Delete
  10. ni pic dah lama dah....dh pernah keluar blog lain..jgn ar buat fitnah...walaopon dia memang kurang ajar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau betul maka bukan fitnah tapi ko yg buat fitnah. UAI kata zaman sekarang ni munafik senang-senang cop orang lain menfitnah..LOL

      Delete
  11. x kisah la sape pun yg tulis note tu.. tapi org yg tulis tu tiada akhlak yg baik. Contoh bile kite mencuri then kena tangkap pastu kite maki polis tu sbb pencuri yg lain2 blum kena tangkap2 lg. Yg pasti KITE ADALAH PENCURI, PENCURI NAK AJAR ORG TAK MALU KER... taubat lah.

    ReplyDelete
  12. mat yo takk syalahhhhh ! hahahaha.

    ReplyDelete
  13. ni bukan isteri Mat Yo yang buat lah... apalah korang ni... kesian orang tu tiba2 di fitnah atas kesalahan orang lain
    P/S: jangan kerana kesalahan lama yang dia buat, kita nak hukum dia dengan kesalahan orang lain pula... serius MELAMPAU tau...

    ReplyDelete