Searching...
22:13 0

Lana Nordin Gaduh Dengan Peminat



Lana Nordin sememangnya popular dengan kontroversi dan imej seksi berbanding dengan lakonannya. Jika sebut nama Lana pasti orang akan ingat kontroversi dan imej seksi saja, sebutkan nama drama atau filem, pasrti tidak ramai yang tahu.

Terbaru ada pertelingkahan antara Lana dengan seorang rakyat yang bergelar "alamache"

Sekiranya hendak melihat dengan lebih jelas interaksi tersebut, sila klik gambar dia atas. Lana telah menulis:-

lananodin 11 hours ago :  Ni lagi sorang umat mulut tak de insurans, rasa diri lebih bagus dari org lain…meh aku cabar ko@alamache ko dtg casting mane2 aku nak tgk ko berlakon pulak mengata org tak ke mane aku berlakon kan…meh ramai2 pulak tgk ko berlakon…tengok hebat mane pulak bakat ko sampai mengata org lain sebab rasa diri sendiri lagi bagus.

Atau mungkin Lana sentap kerana dia dikatakan ‘berlakon tidak ke mana’ oleh peminat tersebut walaupun berpakaian seksi. Lana memberitahu yang dia terpilih dalam antara lima aktres yang bertanding bagi anugerah Pelakon Pembantu Wanita Terbaik Festival Filem Malaysia untuk tahun ini, bermakna baginya apa yang dikatakan peminat itu tidak berasas.

Amboi hebat Lana Nordin ni, dah terCALON pelakon PEMBANTU wanita terbaik tu, jangan main-main. Hebat sangat. Tahniah.



0 comments:

Post a Comment