08:02 0

Nora Nafi Dapat Hadiah Banglo


Pelakon comel Nora Danish telah menepis dakwaan sesetengah pihak yang mengatakan dia telah menerima hadiah daripada anak menteri, Nedim iaitu sebuah kereta mewah Ferrari dan sebuah baglo bernilai RM7.2 juta.

Nora atau nama sebenarnya Nora binti Mohd Danish Hanif menegaskan berita itu tidak benar sama kali dan tidak tidak berasas.

"Saya agak terkejut dan tidak tahu menahu pun mengenai isu ini. Setahu saya, rumah itu adalah hadiah untuk ibunya dan dia bukan beli untuk saya. Takkanlah dia nak beli hadiah semahal itu untuk saya. Malah, isu kereta Ferrari pun tidak benar kerana saya tidak pakai pun kereta jenama tersebut.

"Orang suka buat andaian dan sejujurnya, saya kesian pada dia kerana orang asyik bercakap pasal reputasi jahat dia saja. Jangan kaitkan apa yang dia buat dengan saya kerana memang dia tidak beli hadiah yang dimaksudkan itu untuk saya. Di sini saya ingin tegaskan yang isu ini tidak betul sama sekali dan ia adalah fitnah semata-mata," katanya kepada Gua. 

Pelakon yang berusia 31 tahun ini sering digosipkan dengan anak VIP, Nedim iaitu anak kepada Menteri Pelancongan dan Kebudayaan kerana dilihat seperti dilamun cinta apabila melalui foto-fotonya yang dikongsikan di Instagram mereka berdua kelihatan mesra dan romantik.

Tambah pelakon cantik ini lagi, beliau selesa bekawan dengan sesiapa dan tidak meletak apa-apa kriteria atau syarat sekalipun. Nedim juga merupakan kenalan yang sudah dikenalinya lebih 7 tahun.

sumber: yahoo!

0 comments:

Post a Comment