Searching...
12:35 4

Wardina dikecam di twitter

Semenjak kebelakangan ini penuh didada akhbar dan juga laman sesawang menyiarkan berita tentang pembaziran yang berlaku dalam kerajaan Malaysia menerusi laporan audit 2012.

Dimana pembaziran demi pembaziran dibongkar dan ramai antaranya dari golongan menteri menegur dan komen tentang isu ini termasuklah selebriti.

Salah seorang selebriti yang berani tampil memberi komen ialah pengacara terkenal Wardina Safiyyah, menerusi akaun twitternya dia menyatakan bahawa duit cukai yang dibayar oleh rakyat diselewengkan dengan mudah oleh pihak kerajaan.

Namun, seorang lelaki yang dikenali sebagai Razak Manap telah memberikan respon yang panas tentang apa yang dikatakan oleh Wardina. Lihat sahajalah status twitter Razak dibawah ini. Agak kasar dan agak panas.

HOTLIPS :- Kalau nak menegur tu boleh tapi tolonglah jaga bahasa. Kita kan orang melayu penuh adab sopan santun. 



4 comments:

  1. macam orang bodoh lagi razak manap nihh dah aigoo
    kepada kawan-kawan meh layan berita terbaru disini www.ceritaapakah.com

    ReplyDelete
  2. Razak manap nie dah kawen ker? kesian bini & anak2 dia dpt bapak yg takde akhlak.. nti camnela anak2 dia jadi

    ReplyDelete
  3. Mcm xde cre lain nak tgur org...haila

    ReplyDelete
  4. mmg x berakhlak razak manap ni....cian bini dia

    ReplyDelete