Searching...
01:20 18

Amaran Keras Dari Sharnaaz Ekoran Kes Shila & Johan



Amaran Keras Dari Sharnaaz Ekoran Kes Shila & Johan


Sharnaaz juga terpalit namanya apabila percintaan Johan Asari dan Lana Nordin heboh diperkatakan. Ada yang berkata ini karma kepada Shila dengan apa yang Shila telah buat kepada Sharnaaz.

"Sesiapa yg kaitan aku dgn shila atau johan, aku block dan korang boleh blah.. Harap berita faham, kalau tak faham mai sini gua hammer" - tulis Sharnaaz.

Sharnaaz juga memuatnaik gambar dengan tulisan yang memberi amaran keras jangan mengaitkan namanya dengan Shila dan Johan Asari.

Jom baca gambar di Instagram milik Sharnaaz :

klik gambar untuk baca lebih jelas


18 comments:

  1. ..yek eleh...blah la lu mabOk !

    ReplyDelete
  2. eleh main2 hammer plak... aku langgar ko ngn kete hamer bru ko tau mangkok...

    ReplyDelete
  3. sian sharnaaz..die korban ape sja..tp owg xnmpk xpe..allah nade..sbar taw..

    ReplyDelete
  4. Allah maha mengetahui...

    ReplyDelete
  5. hammer?.. mei biaq tgk parang aku berbicara.. cakap main sedap mulut..

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang punya pasal ko nak parang dia,mangkuk.

      Delete
    2. apa msalah ko..dia kta kt ko ke ?? sakai

      Delete
    3. ko la sakai.... pe da

      Delete
  6. dia xkacau org yg org sebok nk kacau dia tu asl..

    ReplyDelete
  7. tp kan memang betul pun, lepas putus shila yg byk potpet2, shanaz senyap je. korang pun satu hal, asal ada kaitan dgn shila nak babitkan dia. mana x hilang sabar mamat ni. kalau korang kat tempat dia pun angin 1 bdn gak... lepas putus shanaz ni x de lagi gosip dgn sape, tp shila dah ada.. bukan apa, nampak shila tu emo sgt, buat statement x hbs2, dgn bapak dia sekali.

    ReplyDelete
  8. anak bapaklah katakan..

    ReplyDelete
  9. dunia artis kn mmg mcm tu..tp sharnaaz ni nmpk panas baran lah..rilexlah brader..ckp dh nk bsara jadi artis..cepatlah...

    ReplyDelete
  10. shila yg emo lebih. luah prsn kt laman sosial biar nmpk org lain je slh.. da xminat la kt shila..

    ReplyDelete