08:22 2

Bukti Zizan Razak Dan Emma Maembong Bercinta



Bukti Zizan Razak Dan Emma Maembong Bercinta


Beberapa blog dan portal hiburan telah menyiarkan beberapa bukti yang dikumpul oleh peminat untuk membuktikan Zizan Razak sememangnya bercinta dengan Emma Maembong.

Sepanjang bergelar artis, Zizan hanya pernah declare bercinta dengan Leez sahaja [ klik sini gambar Leez]. Namun hubungan mereka tidak berpanjangan dan berpisah jua. Selepas itu ramai juga wanita dan artis yang dikaitkan dengan Zizan seperti Nora Danish, Emma, Kaka dan yang terbaru Amira.

Awal tahun dulu, Zizan pernah akui kini sedang mengenali hati budi seorang wanita tetapi merahsiakan identiti wanita itu. [klik sini ~Zizan akui bercinta]

Zizan Razak sebenarnya merupakan pemilik bersama syarikat pengurusan artis iaitu Wirefame Entertainment dan antara artis di bawah pengurusannya ialah Emma, Cha Cha, Kaka dan Johan Asari. Semuanya popular bukan.

Jadi bak kata Awal, hubungan Zizan dan Emma tak lebih dari seorang bos dan pekerjanya. Itu kata Awal Ashaari, namun seorang bos boleh juga bercinta dan berkahwin dengan pekerjanya bukan.

Berikut antara koleksi bukti yang dikumpul oleh peminat mereka yang mengatakan mereka bercinta.







2 comments: