Searching...
10:45 18

Gambar Artis Seksa Di Anugerah Skrin



Gambar Artis Seksa Di Anugerah Skrin 


carian:
gambar artis di anugerah skrin 2013
anugerah skrin 2013 result
anugerah skrin 2013 picture
koleksi anugerah skrin 2013
foto anugerah skrin 2013
anugerah skrin 2013

Gambar artis di ask 2013 semalam yang berlangsung agak hambar tetapi meriah jugalah. Pengacara juga biasa-biasa sahaja dan tiada betul-betul aura yang boleh membuatkan penonton melekat di kaca tv.

Bagi pelanggan Astro yang mempunyai pakej Astro Warna, seudah tentu ramai yang bertukar siaran ke Maharaja Lawak Mega yang menyaksikan Nora Danish berpeluh-peluh untuk hadir kedua-dua majlis yang berlangsung secara LIVE itu.

Tahniah kepada para pemenang dan anda boleh lihat keputusan di sini [klik sini]

- Layan GAMBAR ARTIS SOPAN DI SINI <KLIK SINI>

jom layan Gambar Artis Seksa Di Anugerah Skrin DI BAWAH:






























18 comments:

  1. pki bukan2 smp aurat tu dh mcm xdk makna..

    ReplyDelete
  2. P.U.K.I.M.A.K L.A.N.C.A.U !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. awak ni..suka sangat komen2 ya..ada aje..

      Delete
  3. dh2 la tu pki cmni dpt dosa je x lawa pon. *pintu taubat masih buka In Shaa Allah*

    ReplyDelete
  4. azwan ali 2 seksi mlampau ke?? tang ne seksiny dia 2 huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu tak seksi tu SEKSA haha

      Delete
    2. hahaha.. betul gak tu.. Azwan Ali apa ke jadah terselit kat situ.. lol

      Delete
  5. Replies
    1. Saya pun rasa cam tu. LJ dah dikira pakaian yg agak sopan.

      Delete
  6. seksi kat dunia ja kat akhirat nanti seksa la .
    kat akhirat x dikira popular ka x

    ReplyDelete
  7. yang komen mencarut sini tak dapat dose eh ?

    ReplyDelete
  8. wahh. dah macam pelakon hollyhood.

    ReplyDelete
  9. nih nak masok neraka ke belaka ni

    ReplyDelete
  10. Zara Zya okey peh...

    ReplyDelete
  11. lebih indah wajahmu andai menutup aurat wanita.. :)

    ReplyDelete
  12. mampos la korang

    ReplyDelete
  13. Da macam hollywood lak aku tgk..klu aku xingin wat wife sbb da jd tatapan umum.xde special da.

    ReplyDelete
  14. Umat akhir zaman.. bertaubat sebelum terlambat.. matahari masih terbit dari timur... kalau dah terbit dari barat maka pintu taubat pun tertutup buat kita semua.. Nauzubillah Min zalik

    ReplyDelete