11:58 0

Hanez Suraya Saman Pembantu Peribadi



Hanez Suraya Saman Pembantu Peribadi

Pelakon Hanez Suraya telah menfailkan saman terhadap bekas pembantu peribadinya kerana menfitnah. Pelakon yang pernah popular dengan deretan kontroversi itu, telah menyaman Mohd Fairus Mohd Lazim atas tuduhan menfitnah

Ini kata Hanez:

“Saya memfailkan saman kepada Mohd Fairus kerana dia telah memfitnah & mengaibkan saya. Salah satu cara yang dilakukan oleh Mohd Fairus adalah memfitnah saya menerusi laman sosial seperti Instagram menerusi akaun DashaSultan dan Twitter menerusi akaun Dasha_Sultan”

“Selain itu, dia juga ada memburukkan saya kepada kawan-kawan yang lain, pihak media dan rakan-rakan artis. Saya ada kesemua bukti yang menyatakan dia memfitnah saya,”

“Mohd Fairus ada berjumpa saya dan menyatakan hasrat untuk memohon maaf kepada saya — selepas itu, saya ingatkan perkara ini telah selesai & tiada lagi perkara berbangkit, namun begitu tanggapan saya ternyata salah. Dia masih memfitnah dan mengaibkan saya seperti biasa”


incoming search:
Mohd Fairus Mohd Lazim
Hanez Suraya Saman Pembantu Peribadi,
 kisah Hanez Suraya Saman Pembantu Peribadi

0 comments:

Post a Comment