11:31 0

Suami Nadiya Nisaa Bertatu


Suami Nadiya Nisaa Bertatu

Berita Harian melalui wartawan kontroversinya, Zubir mendedahkan bahawa suami kepada pelakon Nadiya Nisaa mempunyai tatu di kedua belah tangannya.

Ini kata Nadiya nisaa:

“Saya tak mahu komen mengenai gambar itu. Saya juga tidak mahu berikan sebarang kenyataan berhubung perkara berkenaan. Saya tidak mahu sebarang kenyataan daripada saya boleh mengguris hati dan perasaan banyak pihak, lebih lebih lagi keluarga mentua”

“Lagipun apa yang mejadi pertikaian sekarang ialah suami, bukan diri saya. Hubungan saya dan suami elok, saya tak mahu timbul sebarang isu gara gara gosip yang diperkatakan ketika ini”




 “Saya harap perkara ini tidak berpanjangan. Yang berlakon, yang bergelar artis adalah diri saya, bukannya suami saya — saya tak mahu gosip seumpama ini boleh mengeruhkan keadaan kami sekeluarga,” 


Melalui Rotikaya, 2 keping gambar jelas menampakkan tatu di kedua belah tangan suaminya itu.

Jom layan:





incoming search:
suami Nadiya Nisaa Bertatu , Suami Nadiya Nisaa Bertatu gambar, gambar tatu suami, gambar artis, gosip, Suami Nadiya Nisaa Bertatu di tangan, tatu Suami Nadiya Nisaa Bertatu

0 comments:

Post a Comment