Searching...
18:08 19

ND Lala Beri Nasihat Buat Shila Amzah



ND Lala Beri Nasihat Buat Shila Amzah


Kerenah Shila Amzah yang berlebihan dan meluahkan perasaan di laman sosial tatkala Johan Asari dan Lana bercinta telah membuatkan ayahnya ND Lala untuk menasihati anaknya.

Nd Lala merupakan penyanyi irama Malaysia dan pernah memenangi Juara Lagu kategori Irama Malaysia telah menasihati anaknya untuk hanya mengadu kepada Allah yang satu.

Mungkin jika sekali dua Shila meluahkan perasaan mungkin peminat boleh menerima dan bersimpati kepada beliau, tetapi jika lebih dari sepuluh status dan siap memuatnaik gambar ibu Johan itu sudah berlebihan dan boleh membuat peminat bosan. Mungkin ND Lala nampak perkara ini lantas menasihati anaknya yang sedang kesedihan itu.

Beberapa gambar dari akaun ND Lala telah menunjukkan sayangnya seorang ayah kepada anaknya itu, dan bernasib baik kerana walaupun Shila di perantauan, ibunya setia menemaninya di sana.

Jom lihat gambar di bawah ini (dari ND Lala) :







19 comments:

  1. Allah memang ada perancanaganNya.....kita memang berserah pada percaturannya...tetapi...dalam usaha itu...kemahuan keluarga...selalu membuat anda menangis.....berilah ruang dan peluang padanya.....dalam menilai dan mencaturkan hdupnya....jangan biarkan dia menangis lagi.....

    ReplyDelete
  2. Sudah2lah tu..mcm la tk de lelaki lain..kalau si johan tu betul2 nk kat ko shila..da lama da dia pinang ko dik. .tkknla ko tk ingt kes dia dgn izreen..bengang popuan tu sbb katanye si johan mainkn perasaan dia. ..akak rasa ko tk matang lg dik...baik ko fokus jr dulu kerjaya ko sudah..ttg jodoh tu.berdoalah agar allah pertemukn ko dgn lelaki yg ikhlas cintakn ko ok

    ReplyDelete
  3. Jodoh pertemuan ditangan Allah. Pasti ada hikmah daripada ASW dengan apa yang telah berlaku. Semoga anda sekeluarga dirahmati dan terus diberi perlindungan..

    ReplyDelete
  4. Setiap kali kak shila rasa kecewa, ingat Allah...
    apapun kak shila kene ingat ada orang yang lebih sayangkan kak shila....
    always smile kak shila...

    ReplyDelete
  5. Allah jadikan manusia berpasangan...cepat atau lmbt & siapa jodoh kita telah di tetapkan oleh Allah...Janji Allah itu pasti...

    ReplyDelete
  6. Sabar iya kak shila...apa yg blaku ini pasti ade hikmahnya..mgkin ALLAH dh utuskan seseorg yg lbih baik utk kak shila.. igtlh.. ALLAH stiasa ada dgn kita.. " Kadangkala ALLAH hilangkan mentari..kemudian DIA dtgkan guruh.. puas kita menangis..mencari mana hilangnya mentari..rupa2nya ALLAH hadiahkan kita pelangi.." saya hrp kata2 ini dpt menenangkan sdikit hati kak shila...

    ReplyDelete
  7. Memang pedih hati insan bernama wanita jika diperlaku spt ni..pedih sgt.. tpi percayalah sepedih2 hati yg kita rasa, igtlah Allah dh tentukan segalanya. Percaya pada takdr Allah kak! Percaya! Mesti ada hikmah. Pasti! Allah xkan jadikan sesuatu tanpa sebab.. Rancangan Dia lebih baik.. Sudah la pikir psl org yg xmenghargai kita. sia-sia. SIA-SIA. kak try to move on okay.. Pasti ada lelaki yg lebih baik dari dia, yg boleh bimbing kak shila ke arah yg lebih baik.. pecayalah.. yakin pada Allah. Boarkan dia dgn kisah hidup dia.. kak shila try to find a new life.. Hidup yg lebih pnuh dgn kekuatan.. kerahmatan dariNya.. La tahzan ya ukhti.. Allah always with us :) Trust Him :)

    ReplyDelete
  8. Suka lg shila n shanaz, till now shanaz masih simpan gambar shila. Suami sy juga baran tp xpenah pukul org n believe lelaki baran sgt romantik orgnya. Lebih baik muka ganas n baran sbb diorg jujur pd diri diorg dr lelaki konon nmpk mulia tp hati setan.

    ReplyDelete
  9. Orang cakap sabar tu macam senang, kalau kita dalam tempat Shila. kita akan faham. apa pun, biar waktu yg berlalu. Peminat jangan jadi batu api and senang nak komen yg negatif. siapa kita untuk menilai seseorang. senyap sudah, semua bermula dari diri sendiri. wallahuallam...

    ReplyDelete
  10. apa kata kalo hang bercinta dengan haku ja shila oit..

    ReplyDelete
  11. Banyakkan bersabar...ini salah satu ujian dariNYA. Percayalah yang akan datang lebih baik daripada yang telah pergi..Kalau dia bukan di takdikan untuk mu, walau di kejar sejauh mana pun ...Dia semakin hilang dari pandangan...

    ReplyDelete
  12. Shila epatutnya bersyukur kepada Allah sebab Allah maha mengetahui apa yang terbaik utk kita...bercinta bagai nak rak pun kalau Allah kata itu bukan jodoh yang terbaik utk kita..kita perlu redha...maka Allah akan meredhai kita...sesungguhnya Juhan bukan jodoh yg terbaik utk anda shila...percayalaaa...

    ReplyDelete
  13. Shila, Allah tahu apa yang terbaik untuk hambanya...

    ReplyDelete
  14. perempuan baik hanya untuk lelaki yg baik.............

    ReplyDelete
  15. sabarlah shiela..Allah pasti janjikan yg terbaik untuk kamu..

    ReplyDelete
  16. Kamu harus kuat dan saya percaya kamu kuat...

    ReplyDelete
  17. bersabarlah kak shila..janji Allah itu pasti..perempuan baik utk lelaki baik..sama2 pbaiki diri..ada yg lebih baik menanti.inshaAllah,innallahhamaana..

    ReplyDelete
  18. aku sedia menjadi teman hidup shila amzah..amiin..[Hambutit]

    ReplyDelete