21:58 0

Kes Bangla Tong Gas Tersebar



Kes Bangla Tong Gas Tersebar


carian:
bangla tong gas minta
cubaan perkosa bangla tong gas
bangla tong gas bangi

Hari ini kita dikejutkan dengan pengakuan dari seorang wanita yang sudah berkahwin telah digoda oleh seorang bangla setelah menghantar tong gas atau dikenali sebagai bangla tong gas.

Kes ini berlaku hari ini oleh seorang wanita Fifi Athirah. Beliau berkongsi pengalamannya di facebook.

Jom baca: 


Harini call beli gas ..
Setibanya di rumah ..
Gas itu dihantar oleh seorang lelaki bangla ..

Bangla gas : (selepas letak gas ) .. u duduk satu orang saja ka ..

 
Saya : (Dlm hati rasa lain) takla saya sudah kawin. Tggu suami balik kerja ..

 
Bangla gas : boleh saya tumpang tandas ..

 
Saya : masuk tu tandas kat dapur ( aku tercegat di pintu masuk rumah .. sbb takut skit time tu ) .

 
Bangla gas : ( selepas keluar dr toilet) ada air ka saya mahu minum )


saya : rumah saya xda air.. habis, tak.masak air lagi .. (dlm hati kecil ni rasa da lain macam ) ok u kluar la balik .. gas sudah dapat, duit sudah byar ..


Bangla gas : saya punya perempuan sudah lari .. boleh saya try u satu kali saja sambil mata dan jari dia tunjuk ke bawah ku ..


Saya : u balik sekarang. u tahu suami saya polis. Kerja dekat balai bandar baru bangi.. baik u balik sekarang sebelum saya bg tahu suami ..


Bangla itu terus kluar rumah .. dan saya terus.knci pintu rumah ..
 


 
# mmg nak call syarikat dia kerja dan buat aduan .. mmg jahat org bangla .. ni mulut saya nk.mnuduh org bangla kot yg terlibat kes rogol dan budak budak .. bukannya saya seksi .. baru balik kerja pakai jubah dan tudung pun labuh ke paras paras pusat .. siap saya mngaku saya dah kawin .. berani betul bangla ni .. lpas ni apepun jual beli melibatkan penghantaran ke rumah .. mmg xkan kasi masuk ke rumah .. bhya .. ni pun di shortkan cerita .. geram teramat sgt .. berhati hatilah pd semua wanita di luar sana .. dorg bukan kisah buruk ke cantik ke tua ke muda ke budak ke .. janji dorg dpt puaskan nafsu binatang dorg .. hish berani betul ..


Kurang ajar betul Bangla tong gas ni. 

 

0 comments:

Post a Comment