09:39 2

Luahan Hati Johan Asari



Luahan Hati Johan Asari


carian:
baca Luahan Hati Johan Asari
kisah Luahan Hati Johan Asari
Luahan Hati Johan Asari yang terpendam
Luahan Hati Johan Asari yang sedih

Pelbagai kontroversi telah melanda Johan Asari pada hujung tahun 2013 yang lalu. Johan Asari telah membuat kejutan dengan melamar Lana Nordin secara terang-terangan dan menghebahkannya kepada media.

Namun begitu, episod tidak restu oleh ibu Johan Asari pula muncul dan tak kurang juga kesedihan hati Shila Amzah ekoran pengumuman percintaan Johan Asari dan Lana Nordin.

Tidak lama selepas itu, Johan sekali lagi menjadi tumpuan media apabila mengumumkan perpisahan dengan Lana atas alasan keluarga tidak merestui hubungan mereka. Lana amat kecewa dan mengatakan Johan tidak matanag dan mudah mengaku kalah. 

Timbul pula komen dari kakak Johan yang menafikan keluarga menghalang dan tidak restu cuma mengharapkan Johan tidak terburu-buru dan membawa Lana berjumpa keluarga.

Akhirnya, Johan dibenci ramai peminat terutama kaum wanita yang mengatakan Johan ini buaya dan mempermainkan perasaan wanita.

Ekoran itu Johan Asari telah meluahkan segala yang terbuku di hati dengan nukilan puisi. Jom layan Luahan Hati Johan Asari di Instagram ini.


2 comments:

  1. i will never forgive you

    ReplyDelete
  2. Johan kalo takut masuk neraka, jgn la berlakon bersentuhan ngan bukan mahram. Tu faktor msk neraka gak.

    ReplyDelete