08:57 0

Ratu Cantik Mati Dibunuh Ketika Dirompak



Ratu Cantik,  Monica Spear Mootz Mati Dibunuh Ketika Dirompak 


Ratu cantik yang juga pelakon popular,  Monica Spear Mootz dari Venezuela dan merupakan bekas Miss Venezuela telah mati dibunuh semalam. Monica Spear Mootz telah dibunuh ketika dirompak yang disyaki oleh sebuah gang penjenayah. 

Kisahnya bermula apabila Monica dan bekas suaminya sedang bercuti bersama dengan anak mereka di Venezuela. Ketika menaiki kereta Toyota Corola di sebuah lebuhraya, tiba-tiba kereta mereka itu rosak dan mereka tersadai di lebuh raya antara Puerto Cabllo dan Valencia.


Ketika menuggu bantuan dan trak tiba, sekumpulan gang penjenayah merompak mereka.  Monica Spear Mootz, suami dan anaknya mengunci pintyu dari dalam namun penjenayah terbabit memecahkan cermin dan menembak mangsa.


Mayat kedua-dua mangsa dijumpai terbaring di dalam kereta dan anak kecil mereka masih hidup dan mengalami kecederaan teruk di kaki.


 Monica Spear Mootz telah memenangi gelaran Miss Venezuela pada 2004 dan selepas itu aktif dalam bidang lakonan telenovela. Sebelum kejadian, beliau ada memuatnaik gambar dan video mereka bercuti bersama dengan gembiranya.



VIDEO: 
monica telah memuatnaik satu video 2 hari sebelum beliau dibunuh dengan kejam
video di: [klik sini]
kereta dinaiki Monica dan keluarga

pasukan penyiasat
gambar 2 hari lepas dengan anaknya

gambar dengan anak

gambar monica dan bekas suami


0 comments:

Post a Comment