23:30 12

Ezany Dedah Perangai Sharnazz



Ezany Dedah Perangai Sharnaaz, Sokong Sharnaaz.


Ekoran kes gaduh Sharnaaz yang terbaru (KLIK SINI), pelakon Ezany Nizariff telah mendedahkan perangai Sharnaaz yang sebenar ketika di luar. Dia bukanlah sejahat atau kurang ajar seperti yang ramai sangka.

Ezany akui Sharnaaz sebenarnya seorang yang sopan dan menghormati pelakon senior.

Kata Ezany:
Pelakon Shahnaz yg sy kenal,seorang yg hormat pelakon senior,sopan n sentiasa beri kerjasama.mungkin klu timbul isu mengenai beliau,kerana beliau bukan plastik yg bercakap belakang.tetapi akan terus kedepan dan bertanya.mungkin pihak lain tak suka dgn cara beliau.bagi saya beliau tidak plastic.steady bro!


Sementara itu ramai juga orang yang menyatakan pengalaman bersama Sharnaaz. Antaranya pelakon extra yang akui Sharnaaz amat mesra dan sering bergurau senda bukanlah garang dan bengis.

Kata Marlin yang pernah berlakon dengan Sharnaaz dalam filem "Sindiket":
Saya brpeluang krjasama dgn Shahnaaz Ahmad dlm filem Sindiket arahan Bade Hj Azmi, film ni shooting di Sabah...sya terkejut bila baca media katakn shahnaaz pemarah, keras dll..tapi bila in person semua itu tidak benar..malah dia respek pelakon kecil spt saya..sya tak lupa beliau selalu bergurau, dgn mngatakan ' bang misai kami sama'

Apapun diharap kes ini dapat diselesaikan dengan baik. Baca kisah pergaguhan Sharnaaz dan pasangan Fauzi & Lisdawati di sini (KLIK SINI).








12 comments:

  1. Stady komen membina ... I like

    ReplyDelete
  2. Saya suka dgn sharnaaz....keep it up bro!

    ReplyDelete
  3. Ade la tu psangan tu bt pape.....nnt2 sure bocor...

    ReplyDelete
  4. Jahat dlm filem x smesti nya jahat d luar....dont judge a book by its cover....

    ReplyDelete
  5. Semoga Berjaya shanazz.. we support u.. :)

    ReplyDelete
  6. saya peminat shanazz semoga dia diberikan kekuatan utk menempuh dugaan sebagai artis mmg selalu org yg suka berterus trang selalu org tak suka berani kerana benar takut kerana salah

    ReplyDelete
  7. alaaa.. lisdawati meroyan lah tu.. tak habis2 nak cari pasal dengan orang

    ReplyDelete
  8. cilikan je mulut lisdawati tuuu.....buat2 nangis lak, lempang je laju2

    ReplyDelete
  9. Steady ezany...mlm td nmpk di wad 5B hosp serdang with baby..semoga cpt sembuh..

    ReplyDelete
  10. Xpa sabaq bro...inshaAllah kbenaran akan tbukti 1 hari nti.....d truth always come out...pcaya dgn hukum Allah...yg slah nti akan tma blsn....support u shanaz ahmad...budak penang mmg rancak ;)

    ReplyDelete