Searching...
09:52 26

Sharnaaz Serang Nisdawati & Fauzi Nawawi



Sharnaaz Serang Nisdawati & Fauzi Nawawi


Industri hiburan kini dikejutkan lagi dengan pergaduhan antara Sharnaaz dan pasangan suami isteri Nisdawati & Fauzi Nawawi.

Nisdawati dikatakan diserang Sharnaaz di set pengambaraan pada jam 11 malam pada 19 Februari. Nisdawati dikatakan menggigil ketika diserang, dimarahi dan dimaki hamun oleh Sharnaaz. Nisdawati terpinga-pinga dan mendiamkan diri ketika ditengking oleh Sharnaaz

Mesej Telefon, SMS ugutan diterima pelakon dan pengarah Fauzi Nawawi, 40, yang didakwanya dihantar pelakon Sharnaaz Basir Ahmad, 29. SMS berbunyi seperti ini: “Sekarang lu cerita apa pun wa mau beli. Big bos sudah roger gua. Wa tak boleh kasi malu wa punya bos. Harap lu faham. Ini kali kita kasi habis.”

Fauzi berkata, kiriman mesej itu diterima pada 21 Februari lalu lebih kurang jam 9.42 pagi dan dia percaya ia berkaitan kes Sharnaaz mengamuk serta cuba menyerang isterinya, Nisdawati Nazaruddin, 35.

Fauzi telah membuat laporan polis ke atas Sharnaaz. Video temuramah oleh pelakon Nisdawati boleh di tonton dan lihat di sini (tonton video-KLIK SINI)

Pasangan suami isteri itu tidak tahu punca kenapa Sharnaaz mengamuk. 



[UPDATE]:
Pelakon Sharnaaz Komen Isu Gaduh Dengan Nisdawati baca disini (KLIK SINI)

26 comments:

  1. ganas la sharnaz ni ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAKDAK GANAS APA PUN. CAKAP BESAR JE. ORM MCM NI BUKANNYA BERANI. CAKAP BESAR SEBAB NAK COVER PENAKUT DIA TU. BOLEH BELAH LA SHARNAZZ

      Delete
  2. artis bermasalah,mana2 pun bermasalah jugak..

    ReplyDelete
  3. amboi...berani nyer dia ...kita hantar pergi Israel lawan sama itu askar2 laknatullah yg hari2 bunuh umat Islam di Palestin ada berani bro???

    ReplyDelete
  4. laki ni nak kontroversi apa lagi? tak cukup hot ke apa?

    ReplyDelete
  5. shanaz y u so like that i minat sgt dngn u tapi baran u make me kecewa

    ReplyDelete
  6. BOLEH BELAH MAMAT NI. BELAGAK GENGSTER. ORG MCM NI GEBANG JA LEBIH.

    ReplyDelete
  7. Die ade cte die sendri..kte xtaw ape xperlu la nk judge die..

    ReplyDelete
  8. Apa pkn xbole la mamat ni pigi laaa....cittt....ngn pmpn ko bole la tnjuk gns....

    ReplyDelete
  9. sharnaaz tu belum penah kena penyepak .. tu pasal la

    ReplyDelete
  10. bulu takkan bergoyang kalau takde angin la.... mesti de sbb.. klo ikut rekod gaduh ni.. lisdawati paling byk kes gaduh dgn artis lain..nilai sendri la fucker

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btoi..!!!spe2 yg xtau mybe rmai b'pihak pd dorg ni..tp klu korg tau cite sbnr, cnfirm korg xt'pk pe dorg lki bini dh wat..bkn bpihak pd sharnaz tp die adlh mgsa keadaan..klu xpcya,tgu je la....

      Delete
  11. aeman wolf hanjin... ang kalau kene penyepak sharnaaz ang lom taw lagi... ang gebang sni kencang la... pi duk berdepan dgn diam tengok telur ang kedalam ke tak.. loser punye punai.

    ReplyDelete
  12. Org lain punya hal..org lain lak yg gebang kat sini...x bole blah btul...

    ReplyDelete
  13. Kang korang semua yg kene sepak dgn aku kang..

    ReplyDelete
  14. Dia igt dia anak che ton org tkt sama dia?Puihh la gengster taik kucing lu nak serang org bwk 10 bas bole la..Ini PLB punye ketrunan sejati 7 bersaudara lu brani mari hadap la pukimak!!

    ReplyDelete
  15. Jgn ckp.. Org penang ni baran dia lain..

    ReplyDelete
  16. Untk pngetahuan korang semua...Dorg laki bini ni mmg ske tipu duit org..Bkn skli tp dh b'kali2..INI BKN FITNAH..tp knyataan..!! ckup2 la b'drama dpn org rmai yg awk laki ni bini ni baik sgt...Korg2 yg xpcya pd statement aku ni..tgu la kes sman 2 3 org lg yg akn kuar utk menuntut hutang pd dorg.. Mybe Sharnaaz ni slh sorg mgsa dorg..waallahualam.. P/S: Nis & Zi..answer la bla org cll ye..jgn lri dr mslh..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu takde pape takan la Sharnaaz tu gila sgt nak serang pompuan tu...agak2 la. Yg umum mmg sedia tahu diorg laki bini kan mmg suka publisiti murahan.

      To Sharnaaz there's a saying : It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not

      Delete
  17. baran x baran la, klu tembak mampos jgak...

    ReplyDelete
  18. Hahaha...gaduh report polis, lepas tu saman. Dulu dia gaduh dgn RR. Time tu nak nikah lagi , sanggup si Fauzi turun pi Penang. Nasib la sbb semua kru2 backing RR. Lepas tu dgn Nadia Mustafa tu. Dgn si Sharnaaz ni awat dia tak cerita apa punca yg menyebabkan si Sharnaaz serang dia??

    ReplyDelete
  19. Artis kte kn...bla jd kes mcm ni wat report menunjukkan yg dorg d pihak yg t'aniaya..pstu saman..menang, bli umh beso lg ekk..Ckup2 la m'aniaya org weyy...!

    ReplyDelete
  20. Semua benda berlaku bersebab, setiap penipuan ada kebenaran dan setiap kejujuran ada muslihat, maafkan saya, kalau saya agak merapu, tapi saya percaya sharnaaz cakap betul dan jujur. Ni kata-kata saya e

    ReplyDelete
  21. Laki bini sama je..ok shanaz berani kerana benar..kalau sampai da jatuhkn maruah diri sapa boleh tahan bro..good luck shanazz..

    ReplyDelete
  22. SHARNAAZ , LISDAWATI & FAUZI , kami sbg peminat mungkin tidak tahu siap sebenarnya yg salah dalam hal ni tp ingat , ALLAH mengetahui segala nye . berkata lh yg sebenar-benarnya . mengapa perlu berselindung ? jika tiada angin , masakan pokok bergoyang ? setiap masalah yg berlaku pasti ade punca nye . tolong jgn jatuhkan maruah islam hanya kerana hal yg seperti ini . org bukan islam yg cuba menjatuhkan islam sedang mentertawakan kita . sedarlah .

    ReplyDelete
  23. kita kasi amuk satu malaya.....

    ReplyDelete