Searching...
11:25 30

Sharnaaz Komen Gaduh Dengan Nisdawati dan Fauzi



Sharnaaz Komen Gaduh Dengan Nisdawati dan Fauzi

Kini Sharnaaz sedang diburu media untuk mendapatkan kenyataan darinya ekoran pertelingkahan dengan pasangan Nisdawati / Lisdawati dan Fauzi Nawawi.

“Aku dekat lokasi penggambaran. Kalau pasal Nisda (Nisdawati Nazaruddin) dan Fauzi (Fauzi Nawawi), aku tak nak komen,” itulah katanya pada permulaannya.


Usaha wartawan Metro untuk mendapatkan kenyataan lanjut tentang insiden itu gagal apabila Sharnaaz bertindak mematikan talian telefon.


Walaubagaimanapun, setengah jam kemudian Sharnaaz sendiri menghubungi wartawan. Sharnaaz berkata, semua orang yang terbabit dalam penggambaran tersebut (pelakon, kru dan pengarah) mengetahui sikap pasangan suami isteri berkenaan.


“Saya tidak perlu menjelaskan punca kejadian itu. Benda ini kecil saja, tetapi dibesarkan mereka (Nisdawati dan Fauzi). Saya rasa tidak perlu dibawa kepada media.


“Biarlah mereka (Nisda dan Fauzi) memburukkan saya, tetapi saya akan mengambil pendekatan tidak mahu menjelaskan lebih lanjut. Pengalaman lalu mengajar saya. Setahu saya, saya tidak bersalah dan tidak akan melutut (memohon maaf),” katanya.


Baca sini jika anda terlepas berita "Sharnaaz MAKI TENGKING Nisdawati" (KLIK SINI)


30 comments:

  1. Sabar je la bro...klu kite btul pn org pndg kite slh..amik pendekatan berdiam sdh...lantakla org nk pk atau ckp ape...yg pntg org yg tdkt ngn kite je yg phm kite....steadyla...

    ReplyDelete
  2. kalau rasa diri tu betul, keluar beranikan diri bagi keterangan. ayat no komen tu tak cukup kukuh untuk buktikan kau tak salah. be gentle bro. berani kerana benar, takut kerana salah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak semestinye berdiam kan diri to salah , klo berdiam diri to lagi baik itu satu tindakan yg bernas oleh sharnazz..bukan mslah gentle tk gentle..

      Delete
    2. Gentle la tu bro...trus face to face..d sbb kn die pk die d pihak yg benar, trus g serang jer wlwpn tau tndkn nyer akn d ktekn slh...!! die xnk bg kterangan lbey2 sbb tkut media putar belit...!!Tindkan & kte2 2 bde yg b'beza...So, kne la bijak.. #peace

      Delete
  3. maybe dia ada sbb sendiri knpa dia nk diamkn diri..
    berdiam diri adalah lebih baik dari menambaj brukkan lgi keadaan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btl tu... kte sesama islam.. tamo la bgaduh2.... benar ta benar bia merka tangg nt...

      Delete
  4. abg jebat...sabar ye..

    ReplyDelete
  5. belagak gengster. GEBANG JA LEBIH MAMAT NI. BLAH LA LU SHARNAZZ

    ReplyDelete
  6. BIARKAN APA ORG NAK KATA DIAM TU LEBIH BAIK DARI BERSUARA YG AKAN MENIMBULKAN FITNAH...BERDOA PADA ALLAH SEMOGA SEMUA SELAMAT.....SABAR YA SHANNAZ......

    ReplyDelete
  7. aku dh agak dah...kalo tak ada org p usik.. tak kan sharnazz nk meletop tiba2.kan..kan

    ReplyDelete
  8. Sharnaaz cube belajar kawal kemarahan anda,jgn terlalu mgikut emosi anda..x kesah la suami isteri tu ke yg slh atau awk sendiri yg salah,cube bsikap matang..mgkin ad hikmah knp awk n shila amzah x brsatu cz sifat panah baran..syg u ad bkt lakonan tp u bt org x suke dgn u sebb tindak tanduk u yang kurang gentle..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta perlu kot ckp cmtu... relax .. masing2 ade cra nye

      Delete
  9. mgkn klu dia bsuara akan mengaib kn org lain, sbb tu dia plih utk bdiam dri..ok la tu..pkir yg positif la uols..xbaik buruk sgka ngn org ^_^

    ReplyDelete
  10. xpyah la nk komen2 kutuk bagai..dgar dulu ape yg sharnaaz nie ckp nati..suka nk ltak kslah org tnpa selidik..

    ReplyDelete
  11. Penyelesaiannya buat sidang media.... baru tau sape betul sape salah.... x adil kalau kita dengar dari sebelah pihak kan....

    ReplyDelete
  12. sabar jela .. ALLAH SWT tau sape betol sape salah .. kita ade ALLAH .. doa orang yang kena fitnah nie ALLAH SWT makbul tau .. banyak2 kan berdoa ye abg jebat .. ade hikmah disebalik semua nie berlaku .. keep smile :)

    ReplyDelete
  13. kamon la jebatt...lu kan fighter..wakakaka

    ReplyDelete
  14. Nisdawati dan fauzi nk kan publisiti murahan..piii mabuuuk!..Senyum jer Shanaz..

    ReplyDelete
  15. sabar jer la abg sharnaaz.. think positive :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bile nk blah si sharnaz ni?dlu kate nk out dri dunia glamour ni

      Delete
    2. cer g tny dia depan2... ;)

      Delete
  16. "sharnaz hampir jadi hulk" tu baru betul tajuknyaaaa heheehehe

    ReplyDelete
  17. Ala mulut mnusia mmg blh bckp lg bnyk bckp lg bnyk tipu dri btulnye baik diamkn dri..xperlu nk bsar2kn crita pkok xkn bgyang klau angin xbtiup mnusia jgk mmpu nk mngyangkn pokok..lau xde ap2 xknla tbe2 nk nek angin..

    ReplyDelete
  18. Abang Long(Sharnaaz) hanya tunggu,lihat dan senyum.."Sekarang lu cerita apa pun wa mau beli. Big bos sudah roger gua. Wa tak boleh kasi malu wa punya bos. Harap lu faham. Ini kali kita kasi habis."

    ReplyDelete
  19. Si lisdawati ni kan.. bkn sebelum ni dia pun pernah gaduh ngn rita rudaini ke dekat set... cite lame tp tuptup jd balik ngn org lain.. ak rasa si lisda ni yg ad masalah.. mcm biasa, org yg x kenal org cm sharnaaz dok bace artikel sana sini senang je nk buat spekulasi bukan2... cuba pk positif. kita kalau org x kacau, x kn nk mengamuk x tentu pasai. elok lg ckp face to face... sabar je lah sharnaaz ahmad. Allah akn tlg. mudah-mudahan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. *sambungan* mmg patut dia berdiam diri drpd dk ulas ape sbnrnye cite di sebalik semua ni.... sbb media bole jaa nk putar belitkan ayat dia. TQ

      Delete
  20. http://tuneincome.com/melin

    ReplyDelete
  21. Dulu nisdawati pn pnah ade kes gduh. So xtau spe btul spe slh.. klu shanaz nk diamkn dri, kite kne hormat kptsan die.

    ReplyDelete