Searching...
10:09 4

Lagi Pendedahan Pasangan Sweden Oleh Rakan



Lagi Pendedahan Pasangan Sweden Oleh Rakan 


Satu lagi pendedahan telah dibuat oleh rakan kepada pasangan yang didakwa di Sweden. Sebagai teman rapat, seorang lelaki bernama Afif terpanggil untuk membuat entry khas yang mendedahkan kisah sebenar siapakah pasangan Azizul dan Shalwati yang didakwa mendera anak mereka di Sweden.

Muhammad Afif Mohammad Salleh berkata sebenarnya pasangan ini telah dikenalinya sejak berada di Afrika Selatan yang mana ketika itu beliau belajar di sana. beliau sering berkunjung ke rumah pasangan ini dan mengenali anak-anak mereka.

Setelah seorang jiran mendedahkan perangai pasangan ini di Sweden (KLIK SINI) kini giliran Muhammad Afif pula membuat pendedahan siapakah pasangan ini yang dikenalinya sejak tahun 2005 iaitu hampir 9 tahun lamanya.

Jom baca pendedahan Muhammad Afif yang eksklusif ini.
Afif dan pasangan Sweden yang didakwa mendera








sumber: Muhammad Afif

Video kenyataan dan reaksi dari anak sulung Aisyah (BACA SINI)

4 comments:

  1. semoga di permudahkan segala urusan in sya Allah

    ReplyDelete
  2. Tak payah lah nak doakan utk org mcm dua lakhanat ni. Dpn org mmg baik. Tapi blkg mcm setan. Kalah pelakon terkenal. Benci aku. Kalau nak dera, jgn dera anak kecil. Gi lah dera org yg same saiz mcm kau...

    ReplyDelete
  3. mmg ptt pon kn rotan time kck nk ajr solat...kalo tidak smpai ketue mls solat.

    ReplyDelete
  4. Kalau iya nk memukul..jangan sampai memukul kepala..time makan lagi tu...Ibubapa ke jugak tu?? anak pun ada perasaan...Bincang dengan diorang baik2...beritahu diorang keburukan x solat..supaya diorang takut dengan azab tuhan..Tanya elok2...anak kalau takut..diorang bleh mnipu..then lepas menipu try2 mencuri..then ALLAH yang tahu...Sama2 kita bimbing anak mengikut cara yang betul ke arah kebaikan..Pukul kaki atau cubit bahgian kaki...ni pukul bahgian kepala..nanti urat kepala terputus ank koma, baru nyesal..nangis air mata bdarah...x brguna...as-salam

    ReplyDelete