Searching...
17:51 14

Sharnaaz Bongkar Punca Sebenar Pergaduhan Dengan Lisdawati


Sharnaaz Bongkar Punca Sebenar Pergaduhan Dengan Lisdawati


Kisah pergaduhan Sharnaaz dan pasangan pelakon Lisdawati dan Fauzi Nawawi kini menjadi tumpuan orang ramai. Apatah lagi report polis juga telah dibuat oleh Fauzi Nawawi.

Kini setelah berdiam diri, pelakon Sharnaaz terpaksa membuka kisah dan punca sebenar pergaduhan tersebut.

Temubual panjang dari wartawan itu didedahkan Sharnaaz setelah ramai pihak tertanya-tanya apakah punca sehingga kes menjadi kemuncak.

Punca Pergaduhan

1) Selama pengambaran bersama beliau, Lisdawati sering memburukkan Sharnaaz seperti memerli, mengungkit dan mengimbau kisah silam Sharnaaz. Ini termasuk kisah silam percintaan dengan Shila Amzah.

2) Kes memuncak apabila ketika berlakon Sharnaaz tersilap berlakon menyebabkan Lisdawati memanggilnya "pondan" dan seperti memalukan Sharnaaz. Ketika itu Sharnaaz tertengking kerana marah dimalukan Lisdawati. Pelakon lain menjadi saksi termasuk Nelydia Senrose dan Dato Jalaludin Hassan.

3) Episod berbalas mesej dengan Fauzi Nawawi dengan Sharnaaz membawa bukti SMS dari Fauzi. Fauzi menggelar Sharnaaz sebagai anjing dan menghina keluarga Sharnaaz.

Video Penuh Temubual Sharnaaz boleh ditonton di sini (KLIK SINI)

Sementara itu Sharnaaz memohon Fauzi untuk meminta maaf kepada keluarganya dan jika tidak beliau akan menfailkan saman malu maksimum !





14 comments:

  1. haaa...padan muka ko poji...minta maaf laa ngan sharnaz...ingat dia xde maruah ke?...suka hati gelar anjing kurap...kalau saya pon amuk gak....

    ReplyDelete
  2. http://bit.ly/1cP1PXQ

    ReplyDelete
  3. Abg Sharnaaz ku dhina aku pun trasa jga.. Pokok x kn brgyang klu org x go
    ncang..

    ReplyDelete
  4. aku honestly xsuka la laki bini ni...wekkk..muke kemek..nisdawati ni pun leh thn mulut..kalo x,xkn dia leh gaduh dgn rita rudaini..
    aku pun xberapa bekenan dgn sharnaaz pny panas baran..but atleast dia baik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan takat rita rudaini... ramai lagi artis gaduh dengan dia...

      Delete
  5. Buku bertemu ruas.. Tp gua sure sokong sharnaz.. Yg penting jgn suka tindas or hina org kalau xnk dibalas benda yg sama..

    ReplyDelete
  6. nak sembur p0n agk2 la bang,.,.,tak ke malu diri sendiri,,,,

    ReplyDelete
  7. Sedap jer mulut pompuan ti ek pangil abg jebat tu pondan..sruh lisdawati tu tongeng tegok pondan ke x pondan abg jebat kite tu..kuang ajaq ini pompuan..

    ReplyDelete
  8. Hahaha!!! Kerana mulut badan binasa... Keje x pro.. Apela dok canang2 cite org, kan dh mendapat...

    ReplyDelete
  9. Lisdawati nie mmg suka gaduh ngan org kot.. mula2 rita..pas 2 nadia mustapha klu x silap.. skrg sharnaaz plak.. saja nk bikin panas laar tuh.. Dah knapa nk ungkit2 kisah silam org?? Dah knpa nk perli2 hina2 org?? Diri 2 dh ckup bagus kew lisdawati ooii?? -..-

    ReplyDelete
  10. Lan todak da marah..abis la ko poji..budak2 wira bakti dia belasah main2 jee..hehe

    ReplyDelete
  11. abg long tapi . perangai budak hingusan

    ReplyDelete
  12. laki bini sama jee...haish fauzi nawawi...ko la sbnrnya anjing kurap. yg lisdawati tu nak kata shahnaaz tu pondan, dia sedar x laki dia tu yg "PONDAN" takut bini, terang2 da tau yg bini tu mulut longkang lagi mau back up. jantan dayus la poji ooiiii

    ReplyDelete
  13. Woi .,..pogi patut nye hang motivate la bini ...dunia hiburan di m'sia ni kocik je ...pusing2 org yg sama jgak .,,,x malu ke

    ReplyDelete