19:18 0

Bas Jatuh Gaung Di Gua Tempurung



Bas Jatuh Gaung Di Gua Tempurung


carian:
bas jatuh gaung gua tempurung ,
bas terbabas di gua tempurung ,
bas ekspress kemalangaan gua tempurung ,

Satu lagi kemalangan ngeri telah berlaku melibatkan sebuah bas ekspres petang tadi (17/3/2014).

Satu orang maut dan dua orang lagi parah apabila sebuah bas ekspres terbabas dan jatuh ke dalam gaung dalam kejadian di Kilometer 301.5 Lebuh raya Utara Selatan arah utara.

Bas tersebut merupakan bas ekspress dari Konsortium Bas Ekspress.

Identiti mangsa yang maut dan tercedera masih belum dikenalpasti. Mangsa kemalangan yang maut dikatakan pemandu bas ekspress tersebut.


Kemalangan ini berlaku berhampiran R&R Gua Tempurung.


Kejadian kemalangan ngeri ini terjadi pada kira-kira jam 4.25 petang tadi.


Gambar kemalangan seperti di bawah:









0 comments:

Post a Comment