19:47 0

Maria Farida Hentam Buaya Darat Malaya, Shah Jaszle


Maria Farida Hentam Buaya Darat Malaya, Shah Jaszle


Pelakon popular, Maria Farida merupakan antara kekasih yang pernah digoda dan terpedaya dengan buaya darat Malaya iaitu Shah Jaszle. 

Dengan bermodalkan wakahnya dan status sebagai pelakon popular, memang mudah untuk Shah Jaszle mendapat gadis-gadis sebagai teman wanitanya, paling kurang pun teman tapi mesra.

Memang diakui bukan salah Shah Jaszle, wanita juga mudah terpedaya dengan Shah Jaszle.

Berkenaan isu perpisahan dengan tunangnya, Redzwani Puteri, dengan cepatnya Shah Jaszle telah memperkenalkan seorang lagi gadis bernama Hanis Husna (gambar di sini) sebagai teman wanita barunya.


Belumpun reda kes tangkap khalwatnya bersama Farah NurIzzati (gambar di sini)

Ini kata-kata dan respon Maria Farida:

“Saya tidak terkejut. Memang saya sangka ianya akan berlaku kepadanya. Perkara itu tidak ada kena mengena dengan saya. Tapi apa yang boleh saya katakan, dia (Shah Jaszle) yang jahanamkan hidup dia sendiri.

“Whats goes around, comes around. Saya malas nak komen panjang. Memang dia selalu kantoi dengan ramai teman wanitanya sampai sekarang.

Cuma nasib dia yang kali ini paling besar,”

“Kasihanlah pada tunang dia, dapat buaya yang macam tu. Lepas satu, satu dia (Shahz Jaszle) perdayakan. Sebenarnya saya malas dan memang tak ambil tahu lagi pasal hidup dia. Saya hanya dengar dari orang-orang sekeliling yang bercakap pasal hal kontroversi dia itu,”



0 comments:

Post a Comment