22:39 1

Ada Ustaz Berminat Terhadap Saya, Ajak Kahwin - Felixia Yeap



Ada Ustaz Berminat Terhadap Saya, Ajak Kahwin - Felixia Yeap


Felixia Yeap merupakan bekas model yang satu-satunya pernah menjadi model Bunny dari Malaysia. Dia muncul di dalam majalah Pl@yboy Edisi HongKong.

Felixia Yeap berkata sejak dia mula berjinak-jinak memakai tudung dan berhasrat memeluk Islam, banyak lelaki beragama Islam termasuk yang sudah bergelar ustaz cuba mendekatinya dan ada juga mengajaknya bernikah dan berkahwin.

ini kata-kata Felixia Yeap:
"Ada juga ustaz yang berminat terhadap saya. Sebaliknya, saya lakukan semua perkara atas kerelaan sendiri. Saya tidak mahu Allah membalikkan hati saya semula dengan tidak mempunyai kepercayaan terhadap agama,"

InsyaAllah Felixia Yeap dapat memeluk Islam seterusnya mendapat suami yang dapat mendorongnya dalam agama Islam.



1 comments: