Searching...
12:29 2

Gambar Nelydia Senrose Baring Atas Qi Razali Dapat Kritikan


Gambar Nelydia Senrose Baring Atas Qi Razali Dapat Kritikan?


Selepas rentetan gambar selebriti yang banyak mengundang kontroversi, pasangan kekasih Qi Razali dan Nelydia Senrose juga tidak terlepas mendapat kritikan.

Terdapat satu gambar yang dimuatnaik oleh Qi Razali menunjukkan Nelydia Senrose sedang baring dengan anak buahnya di atas seorang lelaki.

Walaupun tidak menampakan muka, ramai mendakwa lelaki itu ialah Qi, kerana Qi Razali yang memuatnaik gambar itu.

Qi Razali pada mulanya hanya ingin menunjukkan sisi kasih sayang Nelydia sebagai seorang ibu. 

Ini captionnya: ‘Awwww…what a sight…Ciri2 keibuan… :)’.

Namun ternyata para peminatnya amat tajam mata dan dapat melihat Nelydia sedang landing atas badan seorang lelaki.

Jom layan gambar Qi Rzali dan Nelydia Senrose:

 


2 comments:

  1. I've also have a comment to those who gave negative comment to nelydiasenrose photo which she post with her anak buah ..well if the photo says that next to her is qi razali....kenapa plak..napa jadi issue eh n kritik here n there....then how about plak yg drama n filem melayu yang baring sekatil..tidur sebantal...berpelukkan...cium tangan n dahi....tu semua positive ke...knp takde org nak kritik...kalau beyol betol nak srlit kan ugama pls lahhh buat kajian sebelom mengata orang ...memang betol kalau bukan muhrim mana leh bersentuh tubuh antara satu sama lain....but knp drama n filem bole but knp bila gmbr gini kuar jadi issue....

    ReplyDelete
  2. Lantak korang la.. Drama ke filem ke picture ke semua salah n haram.. Qi tu sbnrnya lately ni nk tjuk kt peminat dia n nellydia msh couple n xde msalah. Klu pic che ta n zain, yusri n lisa tu x ka aku heran sbb depa laki bini. Ni blum pape dh baring atas pusat! Esok2 anak buah tu bsr trus duduk bwh pusat sbb makcik dia x kwin pun ok je leh buat..

    ReplyDelete