Searching...
22:29 7

Luahan Peminat Yang Mendedahkan Perangai Sebenar Azwan Ali


Luahan Peminat Yang Mendedahkan Perangai Sebenar Azwan Ali

carian:
luahan hati peminat Azwan Ali ,
kisah peminat Azwan Ali ,
perangai sebenar azwan ali ,
peminat azwan ali,
rahsia Azwan Ali ,
diva azwan ali ,
k\luahan rasa peminat azwan ali

Siapa yang tak kenal dengan Azwan Ali diva popular tanah air Malaysia. Dengan telatahnya yang laser dan mulut yang pedas, banyak sahaja diva in mencipta kont0versi.

Namun baru-baru seorang peminat telah meluahkan perasaannya tentang pengalamannya duduk makan semeja dengan Azwan Ali.

Jom dengar luahan peminat tersebut:

Lama dah tak nampak abg wan kat ig. ingatkan g mekah tak balik2. haha.. kelmarin tetiba kepala otak ni tertanya tanya mana azwan ali dah lama tak menjelma dlm ig. tup tup hr ni muncul pulak.. alhamdulillah. helo, ni cerita benar tao. tp aku pendekkan. 

kisahnya waktu kahwin si perempuan jawa cantik linda onn yg diadakan di restoran arab jln ampang. aku terlambat dtg kemajlis tu.. dah sah2 ramai giler segala bagai artis seleberiti dn org ternama yg hadir.. aku semeja dgn azwan ali. bila aku masuk, bnyk mata yg memandang aku dgn pandangan yg mcm sial je. segelintirnyalah. waktu aku nk duduk semeja dgn azwan ali, dah sah2 kerusi tu khas buat aku. tp ada bebrp umat ni, yg mcm kepelikan tgk aku. tak tao lah mgkn sbb aku ni hensem sgt yg sampai diorg tergamam tgk aku ataupun sakit hati tgk wajah aku yg hensem sgt ni kan.. tp aku hormat cara azwan ali yg org kata dia mcm setan ke apa sekalipun. punyalah merendah diri.. molek tutur kata dan muka pun manis je. tak mcm bebrp umat yg lain, dia buat muka pelik dan ketat. nampak sgt hipokrit. eee...! knp perlu jd hipokrit ek?! tak faham tol aku. 

tp azwan ali yg org duk canang mulot mcm celaka lah, perangai mcm setan lah dan segala bagai, sebenarnya azwan ali lg mulia drpd umat2 yg hipokrit tu td. rugi jadi manusia yg sombong, bodoh, berlagak, riak dan mengada-ngada ni.. aku suka keperibadian kau abg azwan! assalam.

Nampaknya walaupun ramai berkata yang macam-macam kepada Azwan Ali, namun sebenarnya masih ada sisi baik dalam dirinya. See, inilah salah satu darinya.



7 comments:

  1. Sy penah jmpe abg azwan ali kt bangsar village...dia xsombong seperti yg diktakn org yg ckp azwan ali sombong tp sbnrnye dia seorang yg murah senyuman...peramah mcm abgnye azmin ali...

    ReplyDelete
  2. tul sy pernah jumpa dia jb..siap ambik gmbr lagi serta ramah orgnya

    ReplyDelete
  3. Ya ke? Nak jgk terserempak. Harap xmcm Pak Nil, pernah nak amek gmbr ngn dia, tp hmmmp hampeh.

    ReplyDelete
  4. Perangai artis memang pelik.. xbertegur sapa n tak senyum..pernah satu bas dengan mereka ke jb..bajet diva kate ko...

    ReplyDelete
  5. Betol.. Pnh tserempak azwan same2 berurusan kt bank.. Mmg beradab...tutur kata pun elok je..

    ReplyDelete
  6. Btul tu,wlupun AA mcm tu tpi die still ade sifat ikhlas.xmcm aznil.sombong dn suke memilih peminat..

    ReplyDelete
  7. mulut celupar perangai hazab macam pondan expired tu modal dia carik makan...

    ReplyDelete